Raidsabiedrība BBC norāda uz izmeklētāju ziņojumu, kurā pausts, ka Lubics arī iepriekš tajā dienā veicis neatbilstošu piezemēšanos.
Nolaišanās notika ar lidmašīnas reisu, kas izlidoja no Diseldorfas uz Barselonu dienā, kad vēlāk notika aviokatastrofa. Lubics bija izmēģinājis "kontrolētu, mirkli ilgu augstuma pazemināšanu, kurai nebija nekāda pamatota iemesla". Izmeklētāji to konstatēja pēc lidmašīnas "melnās kastes" izpētes.
Jau ziņots, ka Vācijas aviosabiedrības „Lufthansa” meitas uzņēmuma, lētās aviokompānijas „Germanwings” lidmašīna ar 150 cilvēkiem avarēja 24.martā Francijas Alpos ceļā no Barselonas uz Diseldorfu. Lidmašīnas atlūzas tika atrastas grūti pieejamā kalnu rajonā. Aviācijas eksperti izteicās, ka lidmašīnas vecums – 24 gadi – nevar būt iemesls lidmašīnas katastrofai. Līdz šim „Germanwings” lidmašīnām nekādu būtisku problēmu nebija bijis.
Vēlāk izmeklētāji atklāja, ka lidmašīnu avārijas brīdī vadījis tikai viens pilots, jo otrs tobrīd bija izgājis no kabīnes, un vēlāk izmeklētāji paziņoja, ka kabīnē esošais pilots lidmašīnu nogāza apzināti.
Pēc Diseldorfas prokuratūras datiem, to izraisījušais otrais pilots Andreass Lubics pirms traģēdijas pētījis pašnāvības metodes un lidmašīnas pilotu kabīnes durvju drošības sistēmu.