“Facebook” viceprezidents Niks Klegs atzina, ka sociālais tīkls nav veicis nepieciešamās darbības 2016. gada vēlēšanu laikā un ir gatavs labot kļūdas. Visiem, kas vēlēsies ievietot sociālajā tīklā politiskas reklāmas, turpmāk būs jāsaņem īpaša atļauja.
No marta līdz maijam “Facebook” jau apturējis vairāk nekā 750 tūkstoš ASV iedzīvotājiem domātas politiskās reklāmas, jo ievietotāji nav pabeiguši autorizācijas procesu.
Klegs arī informēja, ka par drošības jautājumiem kompānijā patlaban rūpējas vairāk nekā 35 tūkstoši darbinieki jeb trīs reizes vairāk nekā pirms četriem gadiem.
Jau iepriekš kompānijas pārstāvji atzina, ka Krievijas varas iestāžu atbalstīts saturs pirms 2016. gada vēlēšanām sasniedza līdz pat 126 miljoniem amerikāņu.