Britu mediju regulators nosaka krievu TV kanālam RT 200 000 mārciņu sodu

Lielbritānijas elektronisko mediju regulators uzlicis 200t tūkstošu mārciņu lielu sodanaudu Krievijas valdības finansētajam televīzijas kanālam RT. Kā iemesls tiek minēti nopietni raidīšanas noteikumu pārkāpumi.

Lielbritānijas elektronisko mediju regulators “Ofcom” atzinis, ka televīzijas kanāls RT laika posmā no 2018. gada 17. marta līdz 26. aprīlim nav ievērojis pienācīgu objektivitāti vairākās ziņu un aktuālo notikumu programmās.

Britu mediju regulators nosaka krievu TV kanālam RT 200 000 mārciņu soduUģis Lībietis

    Šīs programmas bija saistītas ar plašu rezonansi izraisījušiem notikumiem – bijušā krievu dubultaģenta Sergeja Skripaļa un viņa meitas saindēšanu Solsberijā un tam sekojošo britu valdības reakciju, kā arī karadarbību Sīrijā.

    Reaģējot uz piespriesto sodu, televīzijas kanāls paudis sašutumu par to, ka regulators ir pieņēmis šādu lēmumu, nesagaidot tiesas spriedumu par to, vai “Ofcom” pretenzijas vispār ir likumīgas.

    Telekanāla paziņojumā norādīts, ka citi mediji par daudz nopietnākiem pārkāpumiem, tostarp naida runu un aicināšanu uz vardarbību, ir sodīti ar daudz mazākiem sodiem.

    Raidsabiedrība apgalvo, ka RT tiek "subjektīvi apsūdzēts nepietiekamā objektivitātē", liekot noprast, ka Lielbritānijas valdība mēģina ietekmēt kanāla redakcionālo politiku. Telekanāls arī domāšot par turpmākajām juridiskajām darbībām.

    Saistītie raksti
    Pasaulē
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti