Arī autosportā katrs ir par sevi un nevienam nav jālaiž kāds garām neatkarīgi no tautības, sacīja Sesks. Viņš piebilda, ka cita situācija varētu būt vienas komandas pilotiem. Arī Seskam savulaik bijusi situācija, ka komandā piloti vienojas par kopīgu stratēģiju, taču Nitišs un Baumanis rallijkrosā startē dažādās vienībās.
Reiņa Nitiša un Jāņa Baumaņa brauciens pusfinālā
Labākas izredzes pārvarēt pusfinālu nedēļas nogalē Biķernieku trasē bija Nitišam, kurš lielu daļu pusfināla brauciena cieši sekoja Baumanim, taču līdz apdzīšanai netika. Nitišs pēc sacīkstēm sacīja, ka ne pirmo reizi nonāca šādā situācijā, savukārt Baumanis intervijā Latvijas Televīzijā apliecināja, ka centās tautietim netraucēt. Finālā netika ne Baumanis, ne Nitišs.
Baumanis pasaules čempionātā brauc visu sezonu un viņam katra pozīcija jebkurās sacīkstēs svarīga, turklāt jāpatur prātā, ka trasē jebkurā mirklī jebkas var notikt, paskaidroja Sesks. Viņš uzskata, ka no domstarpību apspriešanas sociālajos medijos neviens nav ieguvējs.
"Emocijas, kas trasē bijušas, trasē arī jāatstāj," teica Sesks. Viņš pats ir pieredzējis līdzīgas sajūtas kā Nitišs, rallijā uz grunts seguma braucot aiz priekšā esošas lēnākas mašīnas. Rallija pilots neslēpj, ka tobrīd emocijas var ņemt virsroku un notiek arī kādas izskaidrošanās, taču ilgāku laiku par to pārdzīvot ir lieki.
Reiņa Nitiša un Jāņa Baumaņa situācija raisījusi diskusijas
Autosporta lietpratējs Krišjānis Caune intervijā Latvijas Televīzijas "Sporta studijai" uzsvēra, ka uzvar ātrākais, kam turklāt palīdz veiksme. Arī autosportists Konstantīns Calko aicina nemētāt kara cirvjus, jo Nitiša un Baumaņa gadījums vienkārši bija sacīkšu situācija.
Savukārt mediju un digitālā mārketinga speciālists Artūrs Mednis "Sporta studijā" paskaidroja, ka komunikācija sociālajos tīklos ir aizstājusi personisku saziņu. Ja senāk domstarpības risinātu sarunā klātienē, tagad no tā var izvairīties, savu viedokli publicējot sociālajos tīklus un vēl uzkurinot savus fanus. Mednis uzskata, ka Nitiša un Baumaņa strīda situācija varētu būt pat nedaudz teatrāla publicitātes nolūkos.