Sadaļas Sadaļas

Rīta Panorāma

Izrāde “Dublinieši Miera ielā” Jaunajā Rīgas teātrī

Rīta Panorāma

Honkongā atklās atjaunotu ūdens atrakciju parku

Biķernieku trases vadītājs: Nāku ar kaifu uz darbu

Biķernieku trases vadītājs: Katra diena darbā ir atšķirīga, bet iepriekš paredzama

Biķernieku kompleksās sporta bāzes direktors Normunds Lagdziņš ir pierādījums tam, ka sapņi agrāk vai vēlāk var materializēties. Lagzdiņš jaunībā 11 gadus aktīvi piedalījās kartinga sacensībās un jau bērnībā vēlējās strādāt Biķernieku trasē.

Lagzdiņš vienmēr ir bijis sajūsmā par autosportu, un jau kopš skolas laikiem, nākot vērot sacīkstes Biķernieku trasē, viņam bijis sapnis iesaistīties.

"Es varu pateikt tā – sapņi vienmēr materializējas, agri vai vēlu materializējas," atzina Lagzdiņš. "Es nodomāju pie sevis, cik feini būtu kādreiz strādāt Biķernieku trasē. Es redzētu visas sacensības, kas šeit notiek. Man nebūtu jāpērk biļete par 50 kapeikām, kas toreiz bija. Es būtu visā iekšā un redzētu sacensības no iekšpuses, kā tas notiek." 

Tagad Lagzdiņš ir Biķernieku kompleksās sporta bāzes direktors.

Milzīgās trases veiksmīgu darbību nodrošina septiņu cilvēku komanda Normunda vadībā. 

Biķernieku kompleksās sporta bāzes saimniecības vadītājs Dmitrijs Borovkovs slavēja Lagzdiņu  kā pašu labāko dzīvē sastapto direktoru.

"Godīgs, prātīgs, ar ļoti labu humoru," sacīja Borovkovs. "Es no 2011. gada strādāju Biķernieku kompleksajā sporta bāzē, atceros, kāda tā bija tajos laikos, un varam paskatīties, kādā līmenī tā ir tagad. Paldies Normundam. Normunds pacēla uz augstāko līmeni."

Savukārt Ceļu satiksmes drošības direkcijas valdes loceklis Aivars Aksenoks uzsvēra, ka Lagzdiņš visu dara no sirds un ļoti labi iedziļinoties katrā lietā.

"Viņš [Lagzdiņš] pats man stāstīja, ka ar kājām ir izstaigājis Pirmās formulas trases pasaulē, lai saprastu, kā tas notiek un kāpēc ir jādara tā, nevis citādāk. To visu viņš izmanto savā ikdienas darbā," pastāstīja Aksenoks.

Biķernieku trasē Normunds strādā nu jau 10 gadu, un savu darbu par garlaicīgu viņam būtu grūti nosaukt.

"Ikdiena varbūt man ir atšķirīga no daudziem citiem, jo es jau zinu, kāda tā būs nākamgad septembrī, kurā dienā kas notiks. Šobrīd ļoti aktīvi tiek rezervēti laiki pasākumiem, sacensībām nākamajam gadam," savu darba ritmu iezīmēja Lagzdiņš. "Es pirmdien pamostos, o, sākas jauna nedēļa, jāiet uz darbu, un šonedēļ būs tas, tas, un sestdien, svētdien būs tas, tas, tas. Viss ir saplānots, viss ir zināms,  viss ir iepriekš izdomāts, kā būs. Tiešām es nāku ar kaifu uz darbu, jo katra diena ir dažāda, tajā pašā brīdī viņas visas ir paredzamas." 

Normunda vadībā pamazām trase sāk atgūt savulaik bijušo spozmi. Tagad lielais mērķis ir nomainīt asfalta segumu daļā trases. Vislielākais prieks Normundam ir par 2015. gadā uzbūvēto rallijkrosa trasi. 

"Nebaidīšos pateikt, ka arī šobrīd, septiņus gadus vēlāk, tā ir labākā speciāli būvētā rallijkrosa trase pasaulē, par ko pozitīvi izsakās visi pasaules līmeņa rallijkrosa braucēji, kad viņi atbrauc uz Rīgu," ar paveikto palepojas Lagzdiņš. 

Normundam arī ir prieks, ka brīžos, kad nenotiek sacensības, trase ir atvērta iedzīvotājiem – te var skriet, braukt ar riteni, skrituļslidām, ziemā slēpot. Tādai laikam arī ir jābūt trasei, kas atrodas pilsētā un par ko sajūsminās ne viens vien ārvalstu sportists.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt