Jaunā opusa pieturpunkti ir pārdomas par skrejošo laiku, dažādiem vējiem un maskošanos, antīko kultūru mantojumu un pārlaicīgām vērtībām. Tā septiņas daļas makrolīmenī atspoguļo cilvēces garīgo transformāciju no šobrīd aktuālās sociālās distancēšanās uz sociālo harmoniju.
Autore skaidroja: “Kā zināms, septiņi ir tāds maģisks skaitlis gan daudzās reliģijās, gan kultūrās. Tas ir kā pilnīgums. Ir septiņas dienas, septiņas varavīksnes krāsas, septiņas brīvās mākslas. Katra daļa būs kā tāda teatrāla skice.”
Ieva Klingenberga studē doktorantūrā Itālijas pilsētā Triestē. Savu ceļu kompozīcijā – apvienot mūziku un videomākslu – viņa atrada jau Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā.
Jaunās komponistes mūzika skanējusi festivālos un koncertos Latvijā, dažādās Eiropas valstīs, ASV un Ķīnā.