Žūrijas loceklis Jievars Jasinskis no Lietuvas, stāstot par konkursa fināla koncertu, atzīmēja, ka visi konkursa laureāti ir uzvarētāji, jo jauno komponistu skaņdarbi bija lieliski. Jasinskis izteica nožēlu, ka nevarēja skaņdarbus vērtēt no Spīķeru koncertzāles, jo brīnišķīgo atmosfēru vēlējies izbaudīt klātienē. Savukārt viņa kolēģis no Igaunijas Rauls Sēts (Raul Sööt) konkursa norisi komentēja šādi: "Uzrunāja kompozīciju dažādība un tas, cik dažādi komponisti ir traktējuši uzdevumu. Karla Madisa Pennara daiļradei un attīstībai sekoju, jo abi esam no vienas valsts, bet Svena Vilsona darbība man bija pārsteigums. Viņa skaņdarbā jūtama nepārprotama Frenka Zappas ietekme, skaņdarba aranžējums ir ļoti meistarīgs – dažādu emociju nomaiņa, meistarīgi iestarpinājumi ar teatrālām intermēdijām." Vienīgais žūrijas pārstāvis no Latvijas Rolands Kronlaks pēc fināla koncerta pauda, ka priecājas par konkursa attīstību, kā arī saredz iespējas nākotnē dažādot konkursa norisi un paplašināt auditoriju.
Konkursā tika aicināti piedalīties jaunie komponisti vecumā no 18 līdz 30 gadiem, kas pastāvīgi dzīvo vai mācās Baltijas valstīs, tostarp mūzikas vidusskolu un koledžu vecāko kursu audzēkņi, mūzikas augstskolu studenti un jaunie profesionāļi. Uz konkursa pusfinālu žūrijas pārstāvji no visām trim Baltijas valstīm – Rauls Sēts (Igaunija), Jievars Jasinskis (Lietuva) un Rolands Kronlaks (Latvija) – izvirzīja astoņu jauno komponistu radītos skaņdarbus, kurus atskaņoja JVLMA un Rīgas Doma kora skolas apvienotais bigbends.