“Ļoti interesanta ir mijiedarbība ar pilsētu dažādos dienas laikos, kad ir gaišs vai tumšs, šie atspulgi un garāmgājēji,” atzina māksliniece Elīna Titāne.
Mākslinieces trauslās porcelāna formas ir kā salā radītas ledus skulptūras. Viņa pastāstīja: “Tas ir tāds pakāpenisks process. Viena ir izjūta, sākot darbu, un tad ir otra – ļaujoties šiem radošajiem eksperimentiem, eksperimentiem ar materiālu. Es kombinēju tādus sev pilnīgi jaunus materiāltehnoloģiskos paņēmienus ar apdedzināšanu un veidošanu”
“Elīnas darbi paši par sevi manifestē tieši porcelānu kā materiālu – tehniskās iespējas, estētiskās faktūras variācijas, un tad, protams, arī šajā ārēji raibajā vidē vienkrāsaina, monolīta skulptūra izceļas un lieliski izskatās,” stāstīja Rīgas Porcelāna muzeja ekspozīcijas un izstāžu kuratore Ieva Nagliņa.
Mākslinieces darbi sasaucas ar otru izstādi – “Asimetriskās kustības”. Asimetrija kā koncepts ietver sevī ne vien pretmetu, bet ir arī skaistuma pamats, jo dabā taisnas līnijas nepastāv. Porcelāna muzeja skatlogos redzami 33 autoru darbi no dažādām pasaules valstīm.
Ieva Nagliņa uzsvēra: “Lielākoties tie ir tieši ārzemju darbi, bet priecājamies, ka arī latviešu autori iesaistās, un var redzēt, cik lieliski ierakstās visā Eiropas mākslinieku kontekstā un patiesībā arī plašāk, jo ir arī darbi no Āzijas un Amerikas.”
Rīgas Porcelāna muzejs izstādes skatlogos sāka īstenot jau pirms gada, tas ir koncepts, kas radās līdz ar muzeja paplašināšanos.