Nozares vadošā pasaules uzņēmuma paziņojumā uzsvērts, ka klientu skaita pieaugums panākts, neraugoties uz abonementu cenu pieaugumu. Līdz ar to pagājušā gada beigās "Netflix" bija mazliet vairāk nekā 260 miljoni maksas abonentu.
Vienlaikus līdz 938 miljoniem eiro pieaugsi kompānijas pēdējo trīs mēnešu peļņa, un, piemēram, pērn šajā laika periodā nopelnīti tikai 55 miljoni. Abonentu skaita un peļņas kāpums tiek skaidrots ne tikai ar abonementu cenu pieaugumu, bet arī ar uzņēmuma ieviestajiem pasākumiem, lai novērstu lietotāju dalīšanos ar parolēm. Šādi pasākumi kopš maija īstenoti vairāk nekā simt valstīs.
Pēc informācijas publiskošanas uzņēmuma akcijas cena pasaules biržās jau pieaugusi par vairāk nekā 10 procentiem.