Sadaļas Sadaļas

Konkurss skolēniem – aicina dalīties atziņās par attālināto mācīšanos. Galvenajās balvās – portatīvie datori

Lai noskaidrotu skolēnu redzējumu, kas attālinātās mācīšanās laikā ir grūts un kas patīkams, tiek izsludināts skolēnu atziņu konkurss “Mācos pats!”. Galvenajās balvās skolēniem – trīs jauni portatīvie datori.

Kas, mācoties mājās, sagādā grūtības un kā visvairāk pietrūkst? Kas šādā mācīšanās formātā ir pozitīvs? Ko no attālinātās mācīšanās varētu saglabāt turpmāk? Konkursa ietvaros savas pārdomas un sajūtas aicināti atklāt paši skolēni!

Atziņu konkursā aicināti piedalīties 1. līdz 12. klašu skolēni. Galvenais uzdevums – dalīties atziņās un pārdomās par attālināto mācīšanos, akcentējot gan izaicinājumus, gan ieguvumus. Atziņas konkursam var iesniegt formātā pēc savas izvēles, piemēram, rakstveidā, video vai audio formātā, kā foto galeriju, zīmējumu, kolāžu vai citā radošā formātā.

Ierosmei, par ko stāstīt konkursā

Konkursa darbā vari sniegt atbildes uz vienu vai vairākiem norādītajiem jautājumiem. Taču vari attālinātās mācības apskatīt arī no cita skatpunkta!

  • Jaunatklājumi – vai un kā mainījušies mācību uzdevumi, attiecības ar skolotājiem, vienaudžiem u.c.?
  • Sajūtas – kā Tu jūties šajā posmā? Varbūt šis posms ir nesis jaunatklājumus arī par Tevi pašu?
  • Vispozitīvākais – vai attālinātajās mācībās ir kas tāds, ko ieteiktu saglabāt arī turpmāk?
  • Visgrūtākais – ko attālinātās mācīšanās laikā bija / ir izturēt visgrūtāk?
  • Dienas režīma organizēšana – kas ir veiksmīgs un kas ne?
  • Kā pietrūkst un kā galīgi netrūkst – kā tad īsti ir ar šo?
  • Ja man par attālinātās mācīšanās periodu būtu kāds jāapbalvo, tas būtu... (vari pabeigt teikumu, paskaidrojot, kāpēc šāda izvēle).

Konkursā aicināti iesaistīties arī skolotāji!

Konkurss palīdzēs izzināt skolēnu sajūtas un noskaņojumu attālinātās mācīšanās laikā – ieguvumus, grūtības, rastos risinājumus, tāpēc konkursā aicināti iesaistīties arī skolotāji un klašu audzinātāji. Skolotāji  aicināti par šo konkursu informēt klasi – konkursa darbs var tikt integrēts arī mācību procesā, piemēram, latviešu valodas stundā, teātra mākslā vai kā saliedējošais darbs klases stundas ietvaros.

Tāpat skolotāji klases vai aktīvo skolēnu grupas ietvaros aicināti organizēt iesniegto darbu pirmreizējo izvērtēšanu, individuāli vai kopā ar klasi vienojoties par tiem 1–3 darbiem, kurus iesniegt tālākai vērtēšanai konkursa organizatoram.

Balvas gaidāmas arī trīs skolotājiem – dāvanu kartes 150 eiro vērtībā “Jāņa Rozes grāmatnīcā”.

Darbu vērtēšana

Konkursa organizatoriem iesniegtos darbus vērtēs ekspertu žūrija. Katrā klašu grupā – 1.–4., 5.–9. un 10.–12. – tiks noteikts viens uzvarētājs, kurš saņems galveno balvu – portatīvo datoru “Dell Vostro 3501”. Konkursa organizētāji novērtēs arī skolotāju ieguldījumu, apbalvojot katra uzvarētāja atbildīgo skolotāju vai klases audzinātāju, kurš organizēja konkursa norisi klasē un iesūtīja skolēnu darbus konkursa organizatoram.

Konkursā var piedalīties ikvienas izglītības iestādes 1.– 12. klases skolēns un skolotājs. Skolēnu radošie darbi jāiesūta uz e-pastu [email protected] līdz 16. aprīlim. Konkursa uzvarētāji tiks izziņoti 27. aprīlī. Visi dalībnieki aicināti iepazīties ar konkursa nolikumu vietnē www.macospats.lv.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vecāki un bērni
Dzīve & Stils
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt