„Solar Impulse 2” izceļas ar savu vieglumu un tās 2,3 tonnu svars atbilst vidējam ģimenes auto. 72 metru garie spārni, kas pārspēj „Boeing 747-8I”, ļauj izmantot gaisa straumes un slīdēt, neizmantojot lielu enerģijas patēriņu un jaudu.
Plānotais lidošanas ātrums paredzēts no 50 līdz 100 kilometriem stundā. Ar 12 pieturvietām iecerēts projektu realizēt piecu mēnešu laikā.
Ilgi gaidītais lidojums sāksies un noslēgsies Apvienoto Arābu Emirātu (AAE) galvaspilsētā Abudabi februāra beigās vai mart. Lidmašīnas piloti Bertrans Pikards un Andrē Boršbergs 40 000 kilometru garajā maršrutā pārmaiņus piezemēs lidmašīnu Omānā, Indijā, Ķīnā, ASV, kā arī Eiropas dienvidos vai Ziemeļāfrikā, tādējādi lidojot pēc iespējas tuvāk ekvatoram. Viens no misijas izaicinājumiem būs nepārtraukts piecu diennakšu lidojums no Ķīnas līdz Havaju salām. Jāpiebilst, ka pilotu kabīnes lielums ir 3,8 kubikmetri.
Lidmašīnu darbinās 17 248 saules enerģijas elementi, ik dienu tā pacelsies augstumā, kas pārsniedz Everestu, vienlaikus pilnībā uzlādējot akumulatorus, lai naktī varētu netraucēti lidot. Vissvarīgāk būs radīt pietiekami daudz enerģijas, lai darbinātu lidojumu ne tikai tad, kad tas ir saulains, bet arī tumsā. Projekta realizācijā iesaistījušies tādi tehnoloģiju uzņēmumi, kā „Solvay”, „Omega”, „Schindler”, „ABB” un „Google”.
Iepriekš vēstīts, ka 2.jūnijā, Šveicē piloti veikuši divu stundu un 15 minūšu lidojumu ar lidmašīnu, ko darbināja saules enerģija. Toreiz tas bija plats solis, kas tika sperts, lai 2015.gadā realizētu sapni par Zemeslodes aplidošanu ar šāda veida lidaparātu.