"Agrāk ādu [auto saloniem] nemācēja tā apstrādāt un šķelt vairākos slāņos," skaidroja Blonska. Mūsdienu auto salonos izmantotā āda tiek sadalīta kā papīra loksne – daudzos slāņos.
"Jo lētāks auto, jo āda ir zemākas kvalitātes," sacīja uzņēmuma vadītāja, norādot, ka jauniem auto apdarē mēdz parādīties caurumi jau pēc gada vai diviem.
No caurumiem var izvairīties, pret auto izturoties saudzīgāk.
Ja pret salonu neizturas saudzīgi, tad sākotnēji sadrūp apšuvumā esošais porolons un pēc tam pret ādu sāk berzēties tur esošās metāla detaļas, kas arī rada caurumus.
Salonu apdarei mūsdienās visvairāk gan izmanto ādas aizvietotājus, kas ir ļoti dažādas kvalitātes – ir tādi, kas ir līdzvērtīgi un pat izturīgāki par īsto ādu, atzina Blonska.