Jāatceras, ka pulēšanu veic ar atbilstošiem instrumentiem, nekādā gadījumā nav ieteicams izmantot, piemēram, parasto leņķa slīpmašīnu, kurai uzskrūvēts filcs. “Parastajai leņķa slīpmašīnai apgriezienu skaits ir desmitkārt par lielu, jo te ir vajadzīgs ap 800 līdz 1500 apgriezieniem,” skaidroja Dergačs.
Svarīgi veikt vieglu virsbūves pulēšanu, nevis slīpēšanu. Pulējot automašīnas virsbūvi, izlīdzinās mikro skrāpējumi, kuri radušies, piemēram, no mazgāšanas, automātiskajām birstēm, nesabojājot virsbūves krāsojumu.
Mēģinot pulēt dziļus skrāpējumus, lakas notecējumus, var gadīties sabojāt virsbūves pārklājumu. “Ja mēs pieturamies pie vienkāršas, vieglas pulēšanas, tad neko sliktu nesadarīsim,” pamācīja eksperts.
Jāizvairās no plastmasas detaļām, asām kantēm. “Ja ilgstoši pulē asas kantes, var caurraut līdz gruntij un iegūt defektu,” norādīja Dergačs.
Iesācējiem nevajadzētu sākumā ķerties klāt visas automašīnas virsbūves slīpēšanai, bet sākt ar kādu mazāk redzamu virsmu: “Sākam, piemēram, ar bagāžnieka vāka augšējo daļu, ja tas ir klasiskais sedans. Vienu stūrīti pamēģinām, paskatāmies, ja mums tas patīk, tad tādā pašā veidā turpinām apkārt visai mašīnai."
“Ja veikta pulēšana, tad vienmēr rekomendējama arī vaskošana, bet tikai ar vaskošanu nevar panākt to rezultātu, ko ar pulēšanu, jo virsmas pulēšana ir slīpēšana.
Ir daudz mazu abrazīvu daļiņu, kas krāsas kārtu padara plānāku,” skaidroja eksperts. Vaskošanas procesā virsmai tiek uzklāta papildu kārta, tāpēc, ja kaut ko nedaudz noslīpē, tas jākompensē ar vasku.