4. studija

Kā pasargāt ķiršus no strazdiem?

4. studija

Mūsu vai pasaules zīmes?

Depo slēpjas aiz datu aizsardzības regulas

Pircējai grūtības atgūt naudu no «Depo»; veikals no skaidrojuma atsakās

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ulbrokas iedzīvotāja Drosma ir pārliecināta, ka būvmateriālu veikalā "Depo" strādā krāpnieki. Viņai no klienta kartes esot pazuduši 200 eiro. Lielveikals Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumam "4.studija" atteicies komentēt šo situāciju, aizbildinoties ar datu aizsardzības normām.

Drosma LTV raidījumā stāstīja, ka viņa veikalā "Depo" pirkusi dažādus materiālus un viņai veikalā esot sacīts, ka varot atdot atpakaļ materiālus, kas paliek pāri. Pēc jumta salabošanas palika pāri vējmalas, un veikalā solīts naudu par atgrieztajiem materiāliem pārskaitīt uz viņas klienta karti, kur, pēc Drosmas aplēsēm, vajadzēja būt ap 200 eiro.

Pēc kāda laika, vīlusies jumta materiāla kvalitātē, Drosma nolēma turpmāk vairs veikalā "Depo" neiepirkties un gribēja atgūt naudu no "Depo" klienta kartes. Vēršoties veikalā, tur Drosmai sacīts, ka viņas klienta karte "ir tukša".

"Es saņēmu divas atbildes, pēc kurām es sapratu, ka man "Depo" neko netaisās atdot atpakaļ, ka es esmu vienkārši apzagta, apkrāpta."

Veikala "Depo" vadība "4. studijai” atbildi uz jautājumu – kur palikusi Drosmas kundzes nauda – solīja rakstiski. Pēc tam gan, aizbildinoties ar personas datu aizsardzības normām, atteicās sniegt jebkādus komentārus.

Tā kā veikala "Depo" vadība atteicās LTV raidījumam sniegt jebkādu informāciju par Drosmas situāciju un pieprasīja notariāli apstiprinātu pilnvaru, "4.studija" nolēma pie "Depo" vadības doties kopā ar pašu Drosmas kundzi un noskaidrot, kur tad ir palikusi nauda no kartes.

"Depo" informācijas sniegšanai pieprasīja klienta notariāli apstiprinātu pilnvaru arī tad, kad LTV raidījums kopā ar stāsta varoni Drosmas kundzi ieradās veikalā.

"Vai jums ir notariāls pilnvarojums no klienta, lai mēs varam izpaust datus?" vaicāja "Depo Diy" mārketinga direktora vietnieks Rimants Jugans, norādot, ka nav nozīmes tam, ka klāt ir pati Drosma. "Ir jābūt notariālam pilnvarojumam. Ja šāda nav, jums būs jāatstāj telpas."

Datu valsts inspekcijas pārstāve Kristīne Baltiņa gan norāda: ja uzņēmums nevēlas sniegt komentāru par notikušo, tad tas tā arī skaidri jāpasaka. Taču prasīt notariāli apstiprinātu pilnvaru informācijas sniegšanai ir nepareizi un pretrunā tam, kas normatīvajos aktos ir noteikts.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti