“Nauda ir lielformāta mākslas darbu asinis,” saka mākslinieks Gļebs Panteļejevs, “tu vari pārdoties lēti, tu vari pārdoties dārgi, un tu vari nepārdoties – vienkārši radīt, izmantojot šīs asinis.” Vai pasūtījums mākslā ir labs vai slikts? Kā nepazaudēt sevi, veicot sabiedriskos un privātos pasūtījumus mākslā? Kāpēc Latvijā nav starptautiski konvertējamu mākslinieku, un kā izskatītos Latvijas mākslas aina, ja nebūtu bijis padomju okupācijas gadu? Par šīm tēmām, skarot arī mākslinieku attiecības ar naudu, LR3 raidījumā "Mākslas vingrošana" diskutē gleznotājs Kaspars Zariņš, tēlnieks Gļebs Panteļejevs un gleznotājs Ritums Ivanovs.
Autora ziņas
Par Latvijas Laikmetīgās mākslas muzeja nepieciešamību tiek diskutēts jau vismaz 30 gadus. Ir neskaitāmi iemesli, kāpēc šāds muzejs būtu nepieciešams: tas gan izglītotu sabiedrību par laikmetīgās mākslas vēsturi Latvijā, gan dotu iespēju saglabāt un izstādīt mākslinieku darbus, gan uzlabotu valsts tēlu un tūrisma plūsmu. Laikmetīgās mākslas muzeja projekts jau ir izstrādāts – atlicis to vien uzcelt.