Ziņas vieglajā valodā 8. maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 8. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 8. maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Mediķi brīdina par saslimstības pieaugumu

Mediķi aicina Saeimu un valdību novērst strauju saslimstības ar Covid 19 pieaugumu.

Slimība izplatās visā valstī.

Ar Covid-19 slimo arī bērni un jaunieši.

Mediķi aicina nemazināt drošības pasākumus, jo tas izraisītu vēl straujāku saslimstības pieaugumu.

Ar Covid-19 Latvijā saslimuši vēl 786 cilvēki

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 786 jauni Covid-19 gadījumi.

11 pacienti miruši.

Veikti 18 700 testu un pozitīvi bija 4,2%.

Patlaban slimnīcās ārstējas 627 Covid-19 pacienti.

Smaga slimības gaita ir 77.

Par laupīšanu, iespējams, aizturēts NMPD darbinieks

Par Olaines aptiekas aplaupīšanu, iespējams, aizturēts Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbinieks.

Aplaupīšana notika vakar.

Piedraudot farmaceitei ar ierocim līdzīgu priekšmetu, uzbrucējs nolaupīja piecus iepakojumus ar stingrās uzskaites medikamentiem.

Attīrīta Latvijā piesārņotākā vieta

Attīrīta Latvijā piesārņotākā vieta – Inčukalna sērskābā gudrona dīķi.

Tas bija ļoti vērienīgs un sarežģīts process.

Dīķos bija daudzas tonnas bīstamu atkritumu.

Dīķus tīrīja daudzus gadus.

Teritorijas attīrīšana izmaksāja gandrīz 58 miljonus eiro.

Tagad 8 hektāru platība ir sakopta un tajā varēs augt koki.

Vides speciālisti šo teritoriju novēros vēl 30 gadus.

Eiropā atzīmē Otrā pasaules kara beigas

Eiropā šodien atzīmē Otrā pasaules kara beigas.

Valsts prezidents Egils Levits un Saeimas priekšsēdētāja Ināra Mūrniece šodien nolika vainagu Rīgas Brāļu kapos.

Prezidents teica, ka Otrā pasaules kara beigas daudzām Eiropas tautām nesa atbrīvošanu.

Diemžēl Latvijā vienu okupācijas varu nomainīja otra.

Latvija pa īstam brīva kļuva tikai deviņdesmito gadu sākumā.

Latvija atbalsīs Ukrainas iestāšanos Eiropas Savienībā

Latvijas Valsts prezidents Egils Levits un Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis parakstīja deklarāciju par Ukrainas tālāku virzību uz Eiropas Savienību.

Latvija atbalstīs un palīdzēs Ukrainai.

Lai iestātos Eiropas Savienībā, Ukrainai jāievieš dažādas reformas.

Sprādzienā Afganistānā nogalināti vismaz 30 cilvēki

Afganistānā turpinās vardarbība.

Galvaspilsētā Kabulā šodien sprādzienā nogalināti vismaz 30 cilvēki un ir ļoti daudz ievainoto.

Sprādziens notika līdzās meiteņu skolai.

Sprādziena laikā ielās bija daudz cilvēku.

Viņi devās iepirkties.

Musulmaņi gatavojas gavēņa mēneša ramadāna noslēgumam.

Patlaban nav zināms, kas izraisīja sprādzienu.

Brīvdabas muzejā notika Brīvās dabas tirgus

Latvijas Etnogrāfiskā brīvdabas muzeja teritorijā šodien notika Brīvās dabas tirgus.

To apmeklēja vairāk nekā 600 cilvēku.

Tirgū pārdeva dažādas preces.

Tās radījuši amatnieki un pārtikas mājražotāji.

Cilvēki ievēroja epidemioloģiskas drošības prasības.

Tirgus laukums ir ļoti liels, tādēļ vietas pietika gan tirgotājiem, gan pircējiem

Laika ziņas

Naktī skaidrs laiks, dienā lielākoties mākoņains.

No pēcpusdienas rietumu un centrālajos rajonos neliels lietus.

Naktī lēns vējš, dienā Dienvidu vējš 3–8 m/s.

Naktī daudzviet salna 0…-3°, piekrastes rajonos 0…+5°. Dienā +10…+14°.

Rīgā vakarā neliels lietus.

Dienvidu vējš 2–7 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 0…+2°, piepilsētā gaidāma salna 0…-1°, dienā +13…+14°.

Laika tips 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti