Ziņas vieglajā valodā 8. janvārī

Ziņas vieglajā valodā 8. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 8. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Pie Pļaviņām applūdusi Aiviekstes upe

Šodien netālu no Pļaviņām applūdusi Aiviekstes upe.

Applūdušas arī dzīvojamās mājas.

Dažus cilvēkus evakuēja.

Daugavā pie Zeļķu dzelzceļa tilta ūdens līmenis kopš vakardienas rīta cēlies par trim metriem

Jēkabpils pusē plūdu dēļ slēgts vietējais autoceļš Straumēni-Bībāni

Latvijā joprojām spēkā ir dzeltenais brīdinājums par augstu ūdens līmeni upēs.

Aizkraukles un Jēkabpils novadā spēkā ir oranžais brīdinājums.

 

Brīdina par dažādiem elpceļu vīrusiem

Bērnu slimnīcas ārsti brīdina, ka strauji turpina izplatīties dažādi elpceļu vīrusi.

Slimnīcā nonākot daudz bērnu ar elpceļu vīrusu saslimšanu, tāpēc slimnīca esot ļoti pilna.

Arī citur Eiropā un Amerikas Savienotajās valstīs un slimnīcas esot pārpildītas.

 

Krievijas karaspēks Ukrainā apšaudījis ANO misiju

Krievijas karaspēks Zaporižjas apgabalā apšaudījis Apvienoto Nāciju Organizācijas misiju.

Tā bija plānojusi piegādāt ukraiņiem humāno palīdzību.

Zaporižjas apgabala pārstāvis Oleksandrs Staruhs pateicis, ka Krievija ignorē visus kara likumus un nepilda savus solījumus.

Pagājušajā naktī krievi apšaudīja arī citas Ukrainas pilsētas.

Cieta arī Kramatorska.

Maskava apgalvo, ka ir trāpījusi pa diviem hosteļiem, kuros dzīvoja vairāk nekā tūkstotis ukraiņu karavīru un ka 600 no tiem esot nogalināti.

Ukraina šīs ziņas noliedz un saka, ka Krievija nemaz nevarētu veikt tik precīzus triecienus.

Arī Hersona apšaudīta ar degbumbām.

Tur bojā gājis viens cilvēks.

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis pateicis, ka Krievijas kārtējie meli par uguns pārtraukšanu pareizticīgo Ziemassvētku laikā pierāda, ka Krievijai nevar ticēt.

Viņš teicis, ka mieru Eiropā varēs atjaunot tikai tad, kad Krievijas spēki būs pilnībā izraidīti no Ukrainas.

 

Baltkrievija paziņo par kopīgām taktisko lidojumu mācībām ar Krieviju

Baltkrievijā no 16. janvāra līdz 1. februārim notiks taktisko lidojumu mācības.

Tajās piedalīsies arī Krievijas gaisa spēki.

Tā paziņojusi Baltkrievijas Aizsardzības ministrija.

Baltkrievijā jau ieradušies Krievijas armijas gaisa spēki.

Mācību laikā izmantos arī Baltkrievijas pretgaisa aizsardzības sistēmu.

 

Ķīnā sākas svētki

Ķīnā sākušies Jaunā gada un pavasara festivāla svētki.

Tikmēr Ķīnā šobrīd ir augsta saslimstība ar koronavīrusu.

Ķīna atcēlusi ceļošanas ierobežojumus un karantīnas prasības.

Tādēļ daudzi ķīnieši plāno doties ceļojumos.

Pastāv bažas, ka tāpēc varētu palielināties saslimstība ar kovidu arī citviet.

 

Latvijas kamaniņu sportistiem medaļas

Nedēļas nogalē kamaniņu trasē Siguldā norisinājās Pasaules kausa kamaniņu sportā ceturtais posms.

Latvijas sportisti ieguvuši vairākas zelta medaļas un vienu sudraba medaļu.

Zelta medaļas kamaniņu stafetē ieguva Elīna Ieva Vītola, Kristers Aparjods, Mārtiņš Bots un Roberts Plūme.

Viņi arī uzstādīja jaunu trases rekordu stafetē.

Vieninieku braucienos zelta medaļas ieguvuši Kristers Aparjods.

Bet divnieku sacensībās Mārtiņš Bots kopā ar Robertu Plūmi, un Anda Upīte ar Saniju Ozoliņu.

Sudraba medaļu izcīnīja Elīna Ieva Vītola.

 

Laika ziņas

Šī nakts Latvijā būs mākoņaina.

Dažviet snigs un līs sasalstošs lietus.

Tādēļ ceļi būs slideni.

Pūtīs mērens dienvidaustrumu, dienvidu vējš, piekrastē brāzmās līdz 14 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī no -9 līdz 0 grādiem.

 

Rīt dienā būs apmācies.

Brīžiem snigs, vietām arī līs sasalstošs lietus, tādēļ ceļi būs slideni.

Pūtīs mērens dienvidaustrumu, dienvidu vējš.

Gaisa temperatūra -5..+2 grādu robežās.

 

Rīgā rīt būs mākoņains.

Ik pa laikam nedaudz snigs un iespējams sasalstošs lietus.

Būs slidenas ietves un brauktuves.

Pūtīs mērens dienvidaustrumu, dienvidu vējš.

Gaisa temperatūra naktī -4..-3 grādi, dienā ap nulli.

Laika prognoze – otrā, labvēlīga.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti