Jauns veselības ministrs

Jaunais veselības ministrs būs Daniels Pavļuts no partiju apvienības „Attīstībai/Par!”.
Par viņu balsoja 61 deputāts, pret bija 3.
Pavļuts saka, ka panāks, lai vakcinācija pret Covid-19 notiktu ātrāk.
Jaunu ministru vajadzēja, jo līdzšinējai veselības ministrei Ilzei Viņķelei premjers vairs neuzticējās.
Latvijā pagarina ierobežojumus
Ar Covid-19 saistītie ierobežojumi būs spēkā vēl līdz 25. janvārim.
No 12. janvāra veikalos varēs nopirkt vairāk preču.
Tagad būs pieejamas zeķes, šalles, cepures un vēl citas preces.
Vēl turpmākās divas nedēļas nebūs pieejami skaistumkopšanas pakalpojumi, sporta inventāra noma telpās, arī foto pakalpojumi.
Fotogrāfijas dokumentiem varēs izgatavot.
Tāpat bibliotēkas varēs izsniegt grāmatas, bet lasītavas būs slēgtas.
Nedēļas nogalēs būs mājsēde. Tas nozīmē, ka piektdienas un sestdienas naktī laikā no desmitiem vakarā līdz pieciem no rīta būs jāatrodas mājās.
Meklēs finansiālu atbalstu skaistumkopšanai
Meklēs iespējas palīdzēt tiem, kuri strādā skaistumkopšanas nozarē.
Finanšu ministrs saka, ka šobrīd no šīs nozares pieteikumu atbalstam ir ļoti maz.
Skaistumkopšanas nozare ir viena no tām, kas cietusi visvairāk.
Skolēniem pagarina brīvlaiku
Sākumskolas skolēniem ziemas brīvlaiku pagarināja vēl par divām nedēļām.
Piekto un sesto klašu skolēniem no nākamās nedēļas būs jāmācās un mācības notiks attālināti.
Latvijā ieceļot varēs tikai ar negatīvu testu
No nākamās piektdienas Latvijā varēs ieceļot tikai tad, ja varēs uzrādīt negatīvu Covid-19 testu.
Tas nedrīkstēs būt vecāks par trim diennaktīm.
Tādi paši noteikumi būs Lietuvā un Igaunijā.
Tie stāsies spēkā vienlaikus.
Tādā veidā vēlas pasargāt no vīrusa infekcijas ievešanas valstī un mudināt cilvēkus pārvietoties tikai tad, ja tam ir ļoti būtisks iemesls.
Tā kā noteikumi būs stingrāki, pasažieru pārvadājumi notiks uz visām Eiropas Savienības valstīm, arī uz Šveici un Apvienoto Karalisti.
Līdz šim uz tām valstīm, kur bija ļoti augsta Covid-19 saslimstība, starptautiskie pasažieru pārvadājumi nenotika.
ASV kongress apstiprina Baidenu par prezidentu
ASV Kongress oficiāli apstiprināja Džo Baidenu par prezidentu.
Viņš uzvarēja prezidenta vēlēšanās novembrī.
Kongresa sēdi izjauca šī brīža prezidenta Donalda Trampa atbalstītāji.
Viņi ielauzās Kapitolijā un bija agresīvi.
Vairākus desmitus ievainoja un aizturēja, vairāki cilvēki gāja bojā.
Daudzu valstu līderi agresīvos protestus nosodīja.
Diskutē par to, vai šo notikumu dēļ Trampu nevajadzētu atstādināt, vēl pirms beidzas viņa prezidenta termiņš.
Covid-19 dēļ sporta zāles vēl būs slēgtas
Līdz janvāra pēdējai nedēļai joprojām nedrīkstēs trenēties sporta zālēs.
Amatieru sporta treniņi būs atļauti tikai ārpus telpām.
Tajos nedrīkstēs būt vairāk par desmit cilvēkiem.
Nedrīkstēs izmantot ģērbtuves.
Sporta klubos trenažieru zāles nestrādās un arī individuāli trenēties nedrīkstēs.