Ziņas vieglajā valodā 6. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 6. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 6. novembrīPārsla Saktiņa

Sarūk saslimstība ar Covid-19

Latvijā turpina samazināties saslimstība ar Covid-19.

Samazinās arī Covid-19 pacientu skaits slimnīcās.

Slimnīcās patlaban ārstējas 1488 Covid-19 pacienti. Smaga slimības gaita ir 215 slimniekiem.

Aizvadītajā diennaktī miruši 28 saslimušie.

Infekciju atklāja vēl 1888 cilvēkiem. Lielākā daļa no viņiem nebija vakcinēti.

14 dienu saslimstības rādītājs nedaudz samazinājies un ir 1597 gadījumi uz 100 000 iedzīvotāju.

 

Ārsti seniorus nepagūst apzvanīt

Ģimenes ārsti visus pret Covid-19 nevakcinētos seniorus līdz 7. novembrim neapzvanīs.

To izdarīt prasīja vakcinācijas birojs.

Ģimenes ārsti saka, ka nespēj visus uzreiz vakcinēt, tāpēc ar senioriem sazinās pakāpeniski.

Vakcinācijas birojs uzdevis visiem ģimenes ārstiem savus nevakcinētos seniorus sazvanīt.

Ar pacientiem jāpārrunā iemesli, kāpēc viņi atsakās no vakcīnas, un jāpiedāvā tomēr saņemt poti.

 

Covid-19 kaimiņvalstīs

Lietuvā ar koronavīrusu inficējušies vēl 3279 cilvēki; 27 miruši.

Igaunijā atklāti 1524 jauni Covid-19 gadījumi, 14 cilvēki miruši.

Krievijā diennakts laikā apstiprināti vairāk nekā 41 000 inficēto ar Covid-19, un tas ir rekordliels skaits.

Visvairāk jauno Covid-19 gadījumu reģistrēts Maskavā, Sanktpēterburgā un Maskavas apgabalā.

Diennakts laikā miruši vēl 1188 Covid-19 slimnieki.

Krievijā šonedēļ visiem ir brīvdienas, lai ierobežotu infekcijas izplatību. Vairākos reģionos brīvdienas pagarinātas vēl par nedēļu.

 

Grieķijā stingrāki ierobežojumi pret Covid-19 nepotētiem

Grieķijā atkal ir stingrāki ierobežojumi pret Covid-19 nevakcinētiem cilvēkiem.

Turpmāk dažādus pakalpojumus varēs saņemt, tikai uzrādot negatīvu Covid-19 testu.

Ierobežojumi nevakcinētajiem ieviesti, jo arī Grieķijā pieaug saslimstība, bet valdība nevēlas visā valstī ieviest karantīnu.

 

Miljoniem cilvēku prasa cīņu ar klimata pārmaiņām

Lielbritānijā protests saistībā ar ANO Klimata konferenci Glāzgovā, 2021.gada novembris.

Miljoniem cilvēku vairākās pasaules valstīs piedalās demonstrācijās un pieprasa aktīvāku rīcību cīņā ar klimata pārmaiņām.

Cilvēki uzskata, ka ANO Klimata konference un tajā pieņemtie lēmumi klimata problēmas nerisina.

Demonstrācija notika arī Skotijas pilsētā Glāzgovā, kur darbu turpina ANO klimata konferences dalībnieki.

Demonstrācijā piedalījās arī populārā aktīviste Grēta Tūnberga.

Viņa klimata konferenci uzskata par neveiksmi.

 

Sjerraleonē sprādzienā vismaz 98 bojāgājušie

Sjerraleones galvaspilsētas Frītaunas priekšpilsēta, kur eksplodēja degvielas cisterna, 06.11.2021.

Sjerraleones galvaspilsētas Frītaunas priekšpilsētā eksplodējusi degvielas cisterna.

Bojā gājuši 98 cilvēki, bet vairāki desmiti ir ļoti smagi cietuši.

Smagi cietušo vidū ir arī sievietes un bērni.

Degvielas vedējs krustojumā sadūrās ar kravas mašīnu.

Izveidojās liels sastrēgums, ko izraisīja motociklisti, kas steidza savākt no cisternas izplūstošo degvielu.

Tad cisterna uzsprāga. Aizdegās arī tuvumā esošās automašīnas un veikali.

 

ASV festivālā miruši 8 cilvēki

ASV Teksasas štatā Hjūstonā mūzikas festivālā dzīvību zaudējuši vismaz 8 cilvēki un simtiem ievainoti.

Nelaime notika, kad cilvēki sākuši spiesties uz skatuves pusi. Izcēlās panika.

Tā pieņēmās spēkā, kad vairāki cilvēki paklupa.

Koncertu pārtrauca.

Atcelti arī festivāla otrajā dienā paredzētie koncerti.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt