Ziņas vieglajā valodā 3.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 3.februārī

Ziņas vieglajā valodā 3.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Būvnieks tiesā apstrīd Stradiņa slimnīcas jaunā korpusa projektu

Tiesā vērsās būvnieks „Velve”. Uzņēmums apstrīd Stradiņa slimnīcas jaunā korpusa projektu.

Tā konkursa otrajā kārtā noraidīja „Velve” kandidatūru. Būvnieks par to iepriekš sūdzējās arī Iepirkumu uzraudzības birojā. Tur iebildumus noraidīja.

Šis process neietekmēs Stradiņa slimnīcas būvniecību. To apliecināja projekta vadītājs Jānis Komisārs.

Gobzemu varētu izslēgt no "KPV LV"

Partija „KPV LV” bez deputāta Alda Gobzema.

Tā vēlas Artuss Kaimiņš un apliecināja to Latvijas Televīzijai. Abi deputāti pārstāv vienu partiju.

Tādējādi Kaimiņa un Gobzema strīds turpinās.

Teju puse izmanto bezkontakta bankas karti

40% procenti iedzīvotāju izmanto bezkontakta bankas karti. Latvijā šī tehnoloģija pieņemta ātrāk, nekā gaidīts. To norādīja Finanšu nozares asociācijas vadītāja Sanda Liepiņa.

Krievijā avarējis autobuss

Krievijā avarēja autobuss. Tajā atradās bērnu deju kolektīvs ar vecākiem. Avārijā bojā gāja vismaz 7 cilvēki. Slimnīcā ar dažādām traumām nogādāja 25 cilvēkus. Viens no avārijas iemesliem bija sniega sanesumi. Šoferis aizturēts. Viņu nopratinās.

Eiropas inspektori vērtēs gaļas kvalitāti Polijā.

Polijā vietējie mediji atklāja slimu dzīvnieku gaļu. To patērēja cilvēki vairākās Eiropas Savienības valstīs. Arī Latvijā. Aizdomas pārbaudīs starptautiskie uzraugi.

Latvijas hokejists gūst otros vārtus

Latvijas hokejists Teodors Bļugers guva otros vārtus Nacionālajā hokeja līgā. Pistburgas „Penguins” sportists tos guva spēlē pret Toronto vienību. Hokejista komanda šo maču zaudēja ar rezultātu 2 pret 3.

Pirmā Bļugera mestā ripa vārtos ielidoja pirms divām dienām spēlē pret Otavas „Senators”.

Pāvests Francisks pirmo reizi apmeklēs Apvienotos Arābu Emirātus.

Tur viņš tiksies ar musulmaņu garīgajiem līderiem. Pāvests Francisks arī vadīs misi Abū Dabī. Gaidāmais apmeklētāju skaits pārsniedz 130 tūkstošus cilvēku.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti