Ziņas vieglajā valodā 28.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28.maijā.

 

Ziņas vieglajā valodā 28.maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Rīgas mēra amatam piedāvā Daini Turlo

Viens no potenciālajiem Rīgas mēriem - Dainis Turlais.
Viņa kandidatūru amatam virza „Gods kalpot Rīgai” frakcija.

Iepriekš kā ticamāko pretendentu minēja citu politiķi – Oļegu Burovu.
Bet valde par šo jautājumu nevienojās.

Lēmums gan būs jāpieņem.
Tam būs nepieciešama cita sēde.

KNAB aiztur Tolstoju

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs aizturēja Maksimu Tolstoju.
Viņš bija Rīgas Tūrisma attīstības biroja valdes loceklis.

Tolstojs ir arī „Saskaņas” politiķis.
Viņš kopš maija vidus atradās komandējumā Krievijā.

Izmeklētājiem pastāv aizdomas par viņa dalību krāpšanā ar biroja naudu un dokumentiem.

Motobraucēji varēs izmantot sabiedriskā transporta joslas

Sabiedriskās transporta joslas motocikliem un mopēdu vadītājiem.
Šādu privilēģiju paredz valdībā atbalstītās izmaiņas Ceļu satiksmes noteikumos.

Tāpat ieviesa jaunu brauktuves daļas ceļa apzīmējumu.
Tā paredzēta velosipēdistiem.

Taču attieksies uz visiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

Igaunijā plāno pazemināt akcīzi alkoholam

Igaunijā plāno zemāku nodokli alkoholam.
To piemēros gan vieglajiem, gan stiprajiem dzērieniem.

Šādas izmaiņas skata kaimiņvalsts parlamentā.

Tādā veidā Igaunijas politiķi samazinās alkohola pārdošanas apjomu Latvijā.

Tomēr reakcija no tirgotājiem un alkohola ražotājiem pagaidām izskanēja tikai Somijā.

 Austrijas vadību pagaidām vadīs finanšu ministrs

Austrijas valdību pagaidām vadīs finanšu ministrs.
Hartvigs Lēgers to darīs līdz pilnīgai pārejai.

Tas saistīts ar vakardienas parlamenta balsojumu.

Tajā deputāti izteica neuzticību kancleram Sebastianam Kurcam.
Līdz ar to arī viņa valdība demisionēja.

Rumānijā ieslodzījumā nonāk ietekmīgais politiķis

Rumānijā ieslodzījumā nonāca viens no ietekmīgākajiem politiķiem.

Livju Dragnea ir valdošās Sociāldemokrātiskās partijas līderis.
Taču viņu sagaida politiskā pauze.

Augstākā tiesa Dragnea piesprieda 3,5  gadu cietumsodu.

Viņu apsūdzēja par varas ļaunprātīgu izmantojumu.

Eirozonā būs jaunās 100 un 200 eiro banknotes

Eirozonā nonāca jaunās 100 un 200 eiro banknotes.
Tās būs nedaudz šaurākas un arī grūtāk viltojamas.

Rodrigo Ābols spēlēs NHL

Rodrigo Ābols spēlēs Nacionālajā hokeja līgā.
Latvijas izlases uzbrucējs pievienojās Floridas „Panthers” vienībai.

To apstiprināja arī komanda.

Ar 23 gadus veco sportistu noslēdza debitanta līgumu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti