Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 27. martā 

Ziņas vieglajā valodā 27. martā.

Ziņas vieglajā valodā 27. martā Pārsla Saktiņa

Baltkrievijā atsākušies protesti pret Aleksandra Lukašenko varu

Galvaspilsētā Minskā milicija sestdien aizturēja vairāk nekā 100 cilvēku. 

Aizturēti arī žurnālisti. 

Pie opozīcijas aktīvistiem mājās notika kratīšana. 

Iekšlietu ministrija apgalvojusi, ka valstī viss ir mierīgi un nekādas protesta akcijas nenotiek.

Mjanmā nogalināti vairāki protestētāji 

Ļoti asiņaina šī diena bijusi Mjanmā, kur pie varas ir militāristi. 

Drošības spēki nogalinājuši vairāk nekā 100 cilvēku. 

Vairāki simti ievainoti un arestēti. 

Cietuši arī bērni. 

Mjanmā cilvēki pieprasa atbrīvot no cietuma demokrātijas līderus. 

Militāristi ir ieslodzījuši arī Nobela miera prēmijas laureāti un Nacionālās Demokrātijas Līgas līderi Aunu Sanu Su Čī. 

Militārais apvērsums Mjanmā notika 1. februārī. 

Šodien militārā hunta plaši atzīmēja ikgadējo Bruņoto spēku dienu.

Latvijā atklāj vēl 602 Covid-19 gadījumus

Vakcinācija pret Covid-19 Lietuvā.

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 602 jauni Covid-19 gadījumi, 5 cilvēki miruši. 

Slimnīcās pieaudzis smagi slimu Covid-19 pacientu skaits.

Smaga slimības gaita ir 85 pacientiem. 

Tikmēr kopējais Covid-19 slimnieku skaits slimnīcās ir samazinājies līdz 674.

Igaunijā arī sestdien vairāk nekā tūkstotis (1151) jaunu inficēto, miruši 13 cilvēki. 

Lietuvā Covid-19 apstiprināts vēl 724 cilvēkiem, miruši deviņi cilvēki. 

Lietuvā no sestdienas līdz 6. aprīlim atkal ir ierobežota pārvietošanās starp pašvaldībām.

Vācijā strauji pieaug saslimstība ar Covid-19

Vācijas veselības ministrs Jenss Špāns uzskata, ka jāievieš stingra karantīna. 

Nākamnedēļ gaidāmo Lieldienu laikā Vācijai nepieciešami stingri ierobežojumi, lai cilvēki paliktu mājās. 
Ieviest karantīnu uz 14 dienām aicina mediķi. 

Viņi brīdinājuši, ka tas ir vienīgais ceļš, kā nepieļaut slimnīcu pārslodzi Covid-19 pandēmijas trešā viļņa apstākļos.

Barselonā rokkoncertu apmeklēs 5000 cilvēku

Neraugoties uz Covid-19 izplatību, Spānijas pilsētā Barselonā rokkoncertā atļauts piedalīties 5 000 cilvēku. 

Koncertu varēs apmeklēt, ja Covid-19 ātrais tests būs negatīvs. 

Koncerta apmeklētājiem jāvalkā medicīniskie respiratori. 

Koncertu rīko, lai izpētītu vai piesardzības pasākumi ir efektīvi, un vai turpmāk klātienes koncertus un izrādes varēs rīkot.

Šodien ir Starptautiskā Teātra diena 

Covid-19 pandēmijas dēļ Latvijā teātri apmeklētājiem ir slēgti, taču tajos top jauni iestudējumi. 

Teātru darbinieki uzskata, ka valdība rīkojas netaisnīgi un viņu nākotne ir apdraudēta. 

Ir paredzēts atvērt veikalus, vēlāk arī muzejus, bet teātriem jāpaliek slēgtiem. 

Teātri ir gatavi rādīt izrādes nelielam skatītāju skaitam.

Šonakt notiks pāreja uz vasaras laiku

Trijos naktī notiks pāreja uz vasaras laiku. 

Tas nozīmē, ka pulksteņa rādītājs jāpagriež stundu uz priekšu. 

Laika maiņa notiks visā Eiropas Savienībā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt