Baltkrievijā atsākušies protesti pret Aleksandra Lukašenko varu
Galvaspilsētā Minskā milicija sestdien aizturēja vairāk nekā 100 cilvēku.
Aizturēti arī žurnālisti.
Pie opozīcijas aktīvistiem mājās notika kratīšana.
Iekšlietu ministrija apgalvojusi, ka valstī viss ir mierīgi un nekādas protesta akcijas nenotiek.
Mjanmā nogalināti vairāki protestētāji
Ļoti asiņaina šī diena bijusi Mjanmā, kur pie varas ir militāristi.
Drošības spēki nogalinājuši vairāk nekā 100 cilvēku.
Vairāki simti ievainoti un arestēti.
Cietuši arī bērni.
Mjanmā cilvēki pieprasa atbrīvot no cietuma demokrātijas līderus.
Militāristi ir ieslodzījuši arī Nobela miera prēmijas laureāti un Nacionālās Demokrātijas Līgas līderi Aunu Sanu Su Čī.
Militārais apvērsums Mjanmā notika 1. februārī.
Šodien militārā hunta plaši atzīmēja ikgadējo Bruņoto spēku dienu.
Latvijā atklāj vēl 602 Covid-19 gadījumus

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 602 jauni Covid-19 gadījumi, 5 cilvēki miruši.
Slimnīcās pieaudzis smagi slimu Covid-19 pacientu skaits.
Smaga slimības gaita ir 85 pacientiem.
Tikmēr kopējais Covid-19 slimnieku skaits slimnīcās ir samazinājies līdz 674.
Igaunijā arī sestdien vairāk nekā tūkstotis (1151) jaunu inficēto, miruši 13 cilvēki.
Lietuvā Covid-19 apstiprināts vēl 724 cilvēkiem, miruši deviņi cilvēki.
Lietuvā no sestdienas līdz 6. aprīlim atkal ir ierobežota pārvietošanās starp pašvaldībām.
Vācijā strauji pieaug saslimstība ar Covid-19
Vācijas veselības ministrs Jenss Špāns uzskata, ka jāievieš stingra karantīna.
Nākamnedēļ gaidāmo Lieldienu laikā Vācijai nepieciešami stingri ierobežojumi, lai cilvēki paliktu mājās.
Ieviest karantīnu uz 14 dienām aicina mediķi.
Viņi brīdinājuši, ka tas ir vienīgais ceļš, kā nepieļaut slimnīcu pārslodzi Covid-19 pandēmijas trešā viļņa apstākļos.
Barselonā rokkoncertu apmeklēs 5000 cilvēku
Neraugoties uz Covid-19 izplatību, Spānijas pilsētā Barselonā rokkoncertā atļauts piedalīties 5 000 cilvēku.
Koncertu varēs apmeklēt, ja Covid-19 ātrais tests būs negatīvs.
Koncerta apmeklētājiem jāvalkā medicīniskie respiratori.
Koncertu rīko, lai izpētītu vai piesardzības pasākumi ir efektīvi, un vai turpmāk klātienes koncertus un izrādes varēs rīkot.
Šodien ir Starptautiskā Teātra diena
Covid-19 pandēmijas dēļ Latvijā teātri apmeklētājiem ir slēgti, taču tajos top jauni iestudējumi.
Teātru darbinieki uzskata, ka valdība rīkojas netaisnīgi un viņu nākotne ir apdraudēta.
Ir paredzēts atvērt veikalus, vēlāk arī muzejus, bet teātriem jāpaliek slēgtiem.
Teātri ir gatavi rādīt izrādes nelielam skatītāju skaitam.
Šonakt notiks pāreja uz vasaras laiku
Trijos naktī notiks pāreja uz vasaras laiku.
Tas nozīmē, ka pulksteņa rādītājs jāpagriež stundu uz priekšu.
Laika maiņa notiks visā Eiropas Savienībā.