Ziņas vieglajā valodā 26. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā  26. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 26. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Latvijā Covid-19 infekciju atklāj vēl 79 cilvēkiem

Latvijā aizvadītajā diennaktī atklāti 79 jauni Covid-19 gadījumi.

Visvairāk saslimušo ir Rīgā.

Aizvadītajā diennaktī četri cilvēki miruši.

Slimnīcās vakar ievietoti vēl 23 ar Covid-19 saslimušie.

Kopumā slimnīcās ārstējas 165 cilvēki ar šādu diagnozi.

Septiņiem ir smaga slimības gaita.

Lietuvā aizvadītajā diennaktī atkal rekordliels inficēto skaits – 766, arī divi nāves gadījumi.

Igaunijā atklāti vēl 17 jauni saslimušie ar Covid-19.

 

Valdība vērtēs Covid-19 izplatību 

Rīt valdība lems par to, kā tālāk rīkoties saistībā ar Covid-19 straujo izplatību.

Nav zināms, vai ieviesīs stingrākus drošības pasākumus.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš uzsvēra, ka par to vēl pāragri runāt.

Kariņš rosina palielināt testēšanu.

 

Rosina ļaut vecākiem lemt, vai Covid-19 laikā bērnam apmeklēt skolu

Valdībā vērtē iespēju ļaut vecākiem lemt, vai Covid-19 laikā bērnam apmeklēt skolu.

Tiem, kas paliek mājās, ir jānodrošina attālinātu mācību iespējas.

Šodien skolās atsākās mācības pēc rudens brīvdienām.

Uz skolu mācīties iet tikai 1.–6. klašu skolēni.

Vecāko klašu audzēkņi mācās attālināti.

 

Eiropā pastiprina ierobežojumus cīņā ar Covid-19

Eiropas valstis pastiprina ierobežojumus cīņā ar Covid-19.

Stingrāki ierobežojumi ieviesti Beļģijā, Dānijā, Itālijā un Slovēnijā.

Ierobežojumi skar izklaides un atpūtas vietas.

Tās ir slēgtas vai to darba laiks saīsināts.

Cilvēkiem jāstrādā un jāmācās attālināti no mājām.

 

Baltkrievijā sācies valsts mēroga streiks

Baltkrievijā šodien sācies valsts mēroga streiks.

Streiks sācies, jo Aleksandrs Lukašenko nav atkāpies no amata un nav izpildījis arī citas "tautas ultimāta" prasības.

Streikā piedalās gan valsts, gan privāto uzņēmumu darbinieki.

Streiko arī studenti.

Drošībnieki ir uzbrukuši streikotājiem.

Ir ziņās arī par vismaz 100 aizturētiem protestētājiem.

 

Lietuvas parlamenta vēlēšanās uzvar konservatīvie 

Lietuvas Seima vēlēšanās ir uzvarējusi opozīcijā esošā konservatīvā partija "Tēvzemes savienība – Lietuvas kristīgie demokrāti".

Tēvzemieši jau sākuši sarunas ar Liberāļu savienību un Brīvības partiju par koalīcijas veidošanu

 

Sāks pārbūvēt Rīgas Centrālo dzelzceļa staciju

Pēc dažām nedēļām Rīgā sāksies Centrālās dzelzceļa stacijas pārbūve "Rail Baltica" vajadzībām.

Būvdarbi sāksies tirgus pusē.

Būvnieki pakāpeniski norobežos laukumu starp staciju un Gogoļa ielu.

Būtiskus satiksmes ierobežojumus tas pagaidām neradīs.

Paredzams, ka nākamajos piecos gados Rīgas dzelzceļa stacijas apkaime no Lāčplēša ielas līdz Torņakalnam Pārdaugavā ļoti mainīsies.

 

Laika ziņas

Otrdien Latvijā gaidāms lielākoties mākoņains.

Vietām lietus, vakarā no rietumiem Latviju sasniegs plaša nokrišņu zona.

Dienvidu vējš 3–8 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī +9…+13 grādi, dienā +11…+14 grādi.

Rīgā brīžiem neliels lietus.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 3–7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī +11…+12 grādi, dienā +13…+14 grādi.

 Laika tips: 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti