Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 26. februārī

Ziņas vieglajā valodā 26. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 26. februārīDace Simanoviča

Ogres upē sācis iet ledus 

Pēcpusdienā Ogres upē pie Ogres pilsētas sākās ledus iešana.

Ūdens līmenis strauji paaugstinājās par aptuveni pusmetru.

To izraisīja HES slūžu atvēršana.

Ir spēkā brīdinājums, jo var applūst zemākās vietas palienē.

Nedēļas nogalē arī Kurzemes un Zemgales upēs turpinās strauji celties līmenis.

Tur brīdinājums spēkā līdz pat pirmdienas rītam.

Valdība piešķir finansējumu ģimeņu pabalstiem

Valdība piektdien piešķīra 182 miljonus eiro, lai ģimenēm varētu izmaksāt pabalstus.

Tie būs 500 eiro par katru bērnu.

Pabalstu maksās vienu reizi un to darīs pēc 1. marta.

Tas pienāksies tam, kurš saņem bērna kopšanas pabalstu vai ģimenes valsts pabalstu.

No amata atbrīvots Ikšķiles mērs

Ikšķiles novada domes priekšsēdētājs Indulis Trapiņš

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs atbrīvoja no amata Ikšķiles mēru Induli Trapiņu.

Ministrija saskatīja korupcijas riskus un likumu pārkāpumus.

Tā apsvērs iespēju vērsties tiesībsargājošajās iestādēs.

Trapiņš joprojām būs deputāts.

Viņš vērsīsies tiesā par atstādināšanu no mēra amata.

Šonedēļ mācības dažviet noritēja klātienē

Šī bija pirmā nedēļa, kad atsevišķās pašvaldībās jaunāko klašu skolēni varēja mācīties klātienē.

Vairākas skolas iespēju neizmantoja, jo nevēlējās riskēt saslimt ar Covid-19.

Dažviet klātienes mācības pasliktināja epidemioloģisko situāciju.

Nākamajā nedēļā klātienē varēs mācīties 22 pašvaldībās.

Tas ir par trim mazāk nekā šonedēļ.

Ar Covid-19 inficējušies vēl 725 cilvēki

Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēja vēl 725 jaunus Covid-19 gadījumus, 8 sasirgušie miruši.

Kopumā veica vairāk nekā 12 700 izmeklējumu, pozitīvi bija 5,7%.

Latvijā līdz šim atklāti arī 20 Covid-19 jaunie Lielbritānijas paveidi.

Turklāt zināmi divi lokāli uzliesmojumi.

Nākamnedēļ atsāks strādāt frizieri 

No pirmdienas sāks strādāt frizieri, manikīri, pedikīri un podologi.

Policijai būs jauns pienākums – jāuzrauga, lai skaistumkopšanas salonos ievēro drošības prasības.

Tādu ir daudz – regulāri jāvēdina telpas, jāmēra klientiem temperatūra, jāievēro distance un vēl citas prasības.

Tās noteica, lai izvairītos no saslimšanas ar Covid-19.

Armēnijā norisinās plaši protesti

Tūkstošiem cilvēku Armēnijā pieprasa premjera Nikola Pašinjana atkāpšanos.

Neapmierinātība saistīta ar Armēnijas sakāvi karā ar Azerbaidžānu.

Līdz šim viņš ignorēja prasības atkāpties, un apsūdzēja armiju centienos sarīkot apvērsumu.

Opozīcija ar premjeru runāšot vienīgi par viņa atkāpšanos.

Premjers gatavs runāt ar opozīciju par spriedzes mazināšanu, tomēr draud aizturēt oponentus, ja viņi pārkāps likumu.

Austrija apspriedīs Krievijas vakcīnu 

Krievijas prezidents un Austrijas kanclers apspriedīs Krievijas vakcīnas “Sputnik V” piegādi un kopīgu ražošanu.

Tā paziņojis Kremlis.

Vairākas Eiropas Savienības dalībvalstis varētu izmantot Krievijas vakcīnu, ja to apstiprinās Eiropā.

Ungārija šo vakcīnu jau izmanto.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt