Ziņas vieglajā valodā 26. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 26. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Latvijā pārdotās degvielas daudzums nepieaug 

Latvijā otro gadu pēc kārtas nav palielinājies pārdotās degvielas daudzums.

Kā norāda Degvielas tirgotāju asociācijā, degvielas patēriņam vajadzētu palielināties, jo aug ekonomika.

Tomēr degvielas patēriņš drīzāk mazinās.

Tas varētu būt saistīts ar to, ka daudzi, iespējams, dodas degvielu iepirkt Lietuvā un Polijā.

 

Ugunsgrēkos Latvijā šogad mazāk bojāgājušo

Latvijā šogad ugunsgrēkos bojā gājis mazāk cilvēku nekā pērn.

Kā informē ugunsdzēsēji, bojā gājuši ir 76 cilvēki.

Tas ir par pieciem cilvēkiem mazāk nekā aizvadītajā gadā.

Visbiežāk traģiskas ugunsnelaimes notiek naktīs.

Miegā cilvēki nejūt dūmus.

Toties ausis dzird skaņas.

Tāpēc dūmu detektors ļauj savlaicīgi pamanīt ugunsgrēka izcelšanos un pamest piedūmotās telpas.

No jaunā gada visos mājokļos ir jābūt uzstādītiem ugunsgrēka detektoriem, kas reaģē uz dūmiem.

 

Īslaicīgi aizturēts Krievijas opozīcijas politiķis Navaļnijs

Viens no Krievijas opozīcijas kustības līdera Alekseja Navaļnija sabiedrotajiem aizturēts un piespiedu kārtā nogādāts obligātā militārā dienesta iziešanai.

Opozīcijas pārstāvji uzskata, ka jaunā vīrieša nosūtīšana armijā notikusi nelikumīgi.

Tikmēr pats Navaļnijs šodien īslaicīgi aizturēts.

Bet viņa dibinātā Korupcijas apkarošanas fonda telpās notikusi kratīšana.

Navaļnijs pirms aizturēšanas informēja, ka fonda birojā tiek lauztas durvis, bet vēlāk rakstīja, ka "ar spēku tika izvests no biroja".

Fonda darbinieki sociālās saziņas vietnēs informējuši, ka kratīšana esot saistīta ar apsūdzībām par naudas atmazgāšanu.

 

Indonēzijā autobusa katastrofā gājuši bojā 35 cilvēki

Indonēzijā pabeigti glābšanas darbi Sumatras salā autobusa katastrofas vietā.

Amatpersonas apstiprinājušas 35 cilvēku bojāeja.

Atrasti 13 izdzīvojušie, no kuriem astoņi turpina ārstēšanos slimnīcā.

Negadījums notika pirmdien.

Autobusa vadītājs zaudējis kontroli pār transportlīdzekli.

Autobuss nogāzies no kraujas 80 metru dziļumā un iekritis upē.

Indonēzijā bieži notiek ceļu satiksmes negadījumi, jo drošības standarti ir zemi.

 

Laika ziņas

Šovakar un rīt autoceļi vietām kļūs slideni.

Latgales dienvidaustrumos snigs un zemi pārklās vairāki centimetri sniega, prognozē sinoptiķi.

Pārējā valstī vietām nedaudz snigs, starp mākoņiem dažviet uzspīdēs saule.

Ziemeļu vējš nedaudz pastiprināsies, piekrastē brāzmās sasniedzot 14 metru sekundē.

Gaisa temperatūra naktī un dienā būs -2..+3 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti