Ziņas vieglajā valodā 25. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 25. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 25. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Saeima konceptuāli atbalsta 2022. gada valsts budžeta projektu

Saeima šodien atbalstīja nākamā gada budžeta projektu un citus ar to saistītus likumus.

Tas bija pirmais lasījums.

Tagad deputātiem jāiesniedz priekšlikumi budžeta galīgajam variantam.

Šodien deputāti daudz strīdējās par mediķu un ierēdņu algām un valsts parādu.

Nākamgad palielinās algas mediķiem, pedagogiem un iekšlietu nozarē strādājošajiem.

No 2023. gada lielākas algas saņems arī valsts amatpersonas.

 

Latvijas slimnīcās ārstējas jau 1444 Covid-19 slimnieki

Aizvadītajā diennaktī apstiprināti vēl 887 jauni Covid-19 gadījumi, 21 cilvēks miris.

Slimnīcās ārstējas 1444 slimnieki, no tiem 160 ir smaga slimības gaita.

Tik liels skaits Covid-19 pacientu slimnīcās ir pirmo reizi.

 

Arī Rīgas 1. slimnīca ārstēs Covid-19 pacientus

Rīgas 1.slimnīcā sāk ārstēt Covid-19 pacientus.

Līdz šim slimnīcā Covid-19 nodaļas nebija.

To izveidoja, jo ir ļoti daudz Covid-19 slimnieku.

Uz Rīgas 1. slimnīcu pārvedīs pacientus no lielajām slimnīcām, kuri jutīsies labāk.

Lielajās valsts slimnīcās nepieciešamas vietas smagi slimajiem.

Rīgas 1. slimnīcā iespējams izvietot 50 Covid-19 pacientus.

 

Latvijā pret Covid-19 vakcinēti 58,9% iedzīvotāju

Kopumā Latvijā pret Covid-19 vakcinēti 58,9% iedzīvotāju vecumā virs 12 gadiem.

Par to ziņo aģentūra LETA.

Par 12 gadiem jaunākus cilvēkus Eiropas Savienībā pret Covid-19 pagaidām vēl nepotē.

Pret Covid-19 vismazāk vakcinēti lauksaimniecībā, mežsaimniecībā un būvniecībā strādājošie.

Ekonomikas ministrijai ir dati par aptuveni 40% līdz 50% vakcinēto šajās nozarēs.

Bet visvairāk vakcinējušies ir veselības un sociālās aprūpes darbinieki.

 

Arī kaimiņvalstīs augsta saslimstība ar Covid-19

Lietuvā aizvadītajā diennaktī apstiprināti 1810 jaunu Covid-19 gadījumu, 25 cilvēki miruši.

Igaunijā Covid-19 atklāja vēl 1282 cilvēkiem. Miruši 8 cilvēki.

Arī Krievijā arvien vairāk cilvēku inficējas un saslimst ar Covid-19.

Aizvadītajā diennaktī Krievijā Covid-19 atklāts ap 38 000 cilvēku.

Tik liels skaits inficēto reģistrēts pirmo reizi.

Prezidents Vladimirs Putins noteicis jaunus ierobežojumus.

Krievijā vakcinējušies tikai 34% iedzīvotāju.

 

"Taliban" valdība sola garantēt drošību ES misijai Kabulā

Afganistānas grupējuma "Taliban" valdība sola garantēt drošību Eiropas Savienības (ES) misijai Kabulā.

Par to ziņo gan talibi, gan Eiropas Savienības pārstāvji.

Talibi arī saka, ka priecājas par Eiropas Savienības klātbūtnes atjaunošanu.

Taču Eiropas Savienības amatpersonas saka, ka tas nenozīmē talibu valdības atzīšanu.

Eiropas Savienības misija savu darbu Afganistānā varētu atsākt jau novembrī.

 

Latvijas baleta māksliniece izcīnījusi zelta medaļu konkursā Dienvidāfrikā

Latvijas Nacionālā baleta māksliniece Grieta Grīnberga izcīnījusi zelta medaļu Dienvidāfrikas Starptautiskā baleta konkursā.

Grīnberga konkursā piedalījās laikmetīgās dejas kategorijā pieaugušo grupā ar īpaši viņai veidotu Elzas Leimanes horeogrāfiju "Stīgas".

 

Latvijas kordiriģente uzvarējusi konkursā Stokholmā

Bet kordiriģente Krista Audere uzvarēja Starptautiskajā Ērika Eriksona kordiriģentu konkursā Stokholmā.

Jaunā Latvijas diriģente saņems naudas balvu un varēs sadarboties ar 10 labākajiem Eiropas radio koriem.

 

Laika ziņas

Otrdien Latvijā būs mākoņains laiks.

Pēcpusdienā rietumu un centrālajos rajonos līs.

Dienvidu, dienvidrietumu vējš 3-8 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 0…5 grādi, vietām piekrastē līdz 6…10 grādiem.

Dienā 6…11 grādi.

 

Rīgā vakarā lietus.

Dienvidu, dienvidrietumu vējš 3-8 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 3…5 grādi, dienā 8…9 grādi.

Laika tips 2. - labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti