Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Krievija turpina uzbrukumu Ukrainas austrumos

Krievijas karaspēks turpina uzbrukumus Ukrainas austrumos, taču panākumus negūst.

Pirmdien, 25. aprīlī, Krievijas raķešu uzbrukums bija vērsts pret dzelzceļu visā Ukrainas teritorijā.

Uzbrukumi turpinās arī Mariupolei, kur metalurģiskajā rūpnīcā „Azovstaļ” atrodas pilsētas aizstāvji un iedzīvotāji.

Krievija nepiekrita Ukrainas aicinājumam ļaut cilvēkiem pamest rūpnīcas teritoriju.

Cilvēki rūpnīcas pagrabos slēpjas jau pusotru mēnesi.

 

Eiropā nevienojas atteikties no Krievijas naftas un gāzes

Eiropas Savienības dalībvalstis nav vienojušās par pilnīgu atteikšanos no Krievijas naftas un gāzes.

Dalībvalstu līderi par to vēlreiz runās maija beigās.

Agrāk šajā jautājumā nekādi lēmumi nav gaidāmi.

Par to paziņojis Eiropas Savienības (ES) augstais pārstāvis ārlietās un drošības politikā Žuzeps Borels.

 

Somija un Zviedrija varētu kopā pieteikties NATO

Somija un Zviedrija gatavojas kopā pieteikties dalībai NATO.

Zviedrijas valdība ir lūgusi Somiju nesteigties ar pieteikumu, bet sagaidīt, kad Zviedrijā būs pieņemts galīgais lēmums.

Somija piekritusi sagaidīt Zviedriju.

Pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā somi un zviedri atbalsta valstu dalību pasaulē spēcīgākajā militārajā aliansē.

 

Makrons pārvēlēts par Francijas prezidentu

Francijas prezidents Emanuels Makrons ir pārvēlēts uz otro termiņu.

Makrons ir pirmais Francijas prezidents 20 gadu laikā, kurš saglabā amatu vēl uz pieciem gadiem.

Par Makronu nobalsoja 58,5% balsstiesīgo.

Par otru kandidāti – galēji labējo Marinu Lepēnu – nobalsoja 41,4%.

Eiropas Savienībai un NATO Makrona pārvēlēšana ir ļoti laba ziņa.

Marina Lepēna ir izteikusies pret Francijas dalību ES un NATO.

 

Aizdomas par bērnu seksuālu izmantošanu

Valsts policija rosina apsūdzēt kādu vīrieti par 41 noziegumu saistībā ar bērnu seksuālu izmantošanu.

Vīrietis ar bērniem sazinājās internetā.

Vīrieti aizturēja pirms gada.

Visu izmeklēšanas laiku viņš atradās apcietinājumā.

Policijas aicina vecākus rūpīgi sekot bērnu darbībām internetā.

 

Bijušajam bērnunama direktoram piespriež cietumsodu

Bijušais bērnunama "Līkumi" direktors Juris Boķis Zemgales rajona tiesā 2022. gada 21. apr...
Bijušais bērnunama "Līkumi" direktors Juris Boķis Zemgales rajona tiesā 2022. gada 21. aprīlī.

Vardarbībā vainotajam bijušajam bērnunama "Līkumi" direktoram Jurim Boķim tiesa piesprieda pusotru gadu cietumā.

Viņam būs jāmaksā četriem cietušajiem kompensācija 500 eiro katram.

Par cietušajiem tiesa atzina 10 personas.

Boķi apsūdzēja par vardarbību pret bērnunama bērniem.

Boķis savu vainu noliedz.

Notikumi risinājās pirms 7 un pat 12 gadiem.

Tiesāšanās ilga gandrīz trīs gadus. Un tiesas spriedumu var pārsūdzēt.

 

Vairāk Covid-19 pacientu slimnīcās

Nedaudz palielinājies Covid-19 pacientu skaits slimnīcās.

Patlaban tajās ārstējas 360. No tiem 131 pacientam Covid-19 ir pamatdiagnoze.

Smaga slimības gaita ir 11 pacientiem.

Pagājušajā diennaktī nomira viens inficēts cilvēks.

Covid-19 infekciju atklāja vēl 123 cilvēkiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti