Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 24.augustā

Ziņas vieglajā valodā 24. augustā.

 

Ziņas vieglajā valodā 24.augustāAgnese Vasermane

 

Iecirkņi Rīgā gatavi uzņemt vēlētājus

Vēlēšanu iecirkņu darbinieki būs gatavi pieņemt balsotājus Rīgas domes ārkārtas vēlēšanās.
To apliecina Rīgas Vēlēšanu komisijas vadītājs.
Pašvaldības vēlēšanu dienā šosestdien, 29. augustā, balsošanas iecirkņi būs atvērti no pulksten septiņiem rītā līdz desmitiem vakarā.
Trīs dienas pirms vēlēšanām varēs nobalsot arī iepriekš.
Šo trešdien varēs nobalsot no pulksten četriem pēcpusdienā līdz deviņiem vakarā.
Ceturtdien varēs nobalsot no pulksten 9 rītā līdz 4 pēcpusdienā.
Bet piektdien no pulksten divpadsmitiem līdz 8 vakarā.

Ar ārsta atļauju Covid-19 pacienti var ātrāk pārtraukt pašizolāciju

Turpmāk ar ārsta atļauju drīkstēs agrāk pārtraukt pašizolāciju pēc Covid-19 diagnozes atklāšanas.
Tā ziņo Veselības ministrija.
Ja cilvēkam jau no paša sākuma nebūs Covid-19 pazīmju, pašizolāciju ar ārsta lēmumu drīkstēs pārtraukt pēc septiņām dienām.
Šobrīd pašizolācija obligāti ilgst divas nedēļas.

Turpmāk ikviens ar aizdomām par saslimšanu ar Covid-19 varēs veikt bezmaksas testu.
Pieteikties testam var pa telefonu 8303.
Speciālisti aicina Covid-19 testu veikt cilvēkiem ar hroniskām slimībām.
Ja parādījušies Covid-19 saslimšanas simptomi, vispirms ieteicams sazināties ar ģimenes ārstu.

Svētdien Latvijā nav atklāts neviens Covid-19 gadījums

Latvijā svētdien, 23. augustā, neatklāja nevienu jaunu saslimšanas gadījumu ar Covid-19.
Veica gandrīz tūkstoš testu.
Vienu cilvēku ar šo koronavīrusu ievietoja slimnīcā.
Kopumā šobrīd Latvijā slimnīcās ārstējas pieci cilvēki ar Covid-19.
Visiem ir vidēji smaga slimības gaita.

Lietuvā atklāti 38 jauni Covid-19 gadījumi

Lietuvā svētdien, 23. augustā, atklāja 38 jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19.
Viens ar koronavīrusu inficēts cilvēks miris.
Lielā saslimšanas gadījumu skaita dēļ no augusta Lietuvā vairākās vietās atkal obligāti jāvalkā sejas maskas.
Bet Igaunijā vakar atklāja trīs jaunus Covid-19 saslimšanas gadījumus.
Arī Igaunijā viens Covid-19 slimnieks miris.

Slimnīca paziņo: Navaļnijs ir saindēts

Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs

Krievijas opozīcijas politiķis Aleksejs Navaļnijs ir saindēts.
Bet viņa dzīvībai briesmas nedraud.
Tā ziņo vācu ārsti.
Šobrīd Navaļnijs ārstējas Vācijā – Berlīnes „Charite” klīnikā.
Viņš atrodas komā jeb dziļā bezsamaņas stāvoklī.
Saindēšanās var ietekmēt Navaļnija nervu sistēmu nākotnē, norāda ārsti.
Iepriekš Navaļniju ārstēja Krievijas pilsētas Omskas slimnīcā.
Tur ziņoja, ka Navaļnija organismā inde nav atrasta.

Latvijas tenisists Ernests Gulbis ir 158. vietā pasaulē

Ernests Gulbis

Labākais Latvijas tenisists Ernests Gulbis ir 158. vietā pasaulē.
Tas ir par četrām vietām augstāk nekā iepriekš.
Vislabākie pasaules tenisisti ir serbs Novaks Džokovičs, spānis Rafaels Nadals, austrietis Dominiks Tīms.
Ceturtajā vietā ir šveicietis Rodžers Federers, piektais ir krievs Daniils Medvedevs, kam seko grieķis Stefans Cicips, vācietis Aleksandrs Zverevs, itālis Mateo Beretīni, francūzis Gaēls Monfiss un beļģis Dāvids Gofēns.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt