Daudz saslimušo ar Covid - 19
Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti ļoti daudz saslimušo ar Covid 19. Reģistrēti 259 jauni gadījumi. Miruši četri inficēti cilvēki. Visvairāk jauno Covid-19 gadījumu atklāts Rīgā, Daugavpilī un tās apkārtnē.
Ameriks pārvēlēts par "Gods Kalpot Rīgai" vadītāju
Šodien notika partijas "Gods Kalpot Rīgai” kongress. Par partijas vadītāju pārvēlēja Andri Ameriku. Gods kalpot Rīgai Rīgas domes ārkārtas vēlēšanās zaudēja varu un tagad strādā opozīcijā. Ārkārtas vēlēšanās partija startēja viena, jo atteicās no sadarbības ar partiju "Saskaņa”. Tagad partija meklēs jaunu sadarbības partiju. Partijas vadītājs Andris Ameriks uzskata, ka bez partneriem Gods Kalpot Rīgai nespēs piedalīties Saeimas vēlēšanās pēc diviem gadiem.
Baltkrievijā simtiem sieviešu protestē pret Lukašenko
Šodien Baltkrievijas pilsētās simtiem sieviešu piedalījās solidaritātes akcijās un pieprasīja Aleksandra Lukašenko atkāpšanos. Drošības spēki arī šodien aizturēja vairākas gājiena dalībnieces. Rīt Baltkrievijā ir īpaša diena. Baltkrievijas opozicionāre Svetlana Tihanovska 25-o oktobri noteikusi kā Tautas ultimāta dienu, līdz kurai Lukašenko ir jāatkāpjas. Ja viņš to neizdarīs, sāksies nacionālais streiks un visu ceļi bloķēšana.
Polijā protestē pret abortu aizliegumu
Polijā tūkstošiem cilvēku turpina protestēt pret abortu aizliegumu. Šonedēļ Konstitucionālā tiesa pieņēma lēmumu, ka abortu veikšana embrija defekta dēļ ir nelikumīga. Cilvēki ar šo tiesas lēmumu ir neapmierināti un aicina rīkot referendumu.
Londonā vairāki tūkstoši demonstrē pret Covid - 19 ierobežojumiem
Londonā vairāki tūkstoši cilvēku demonstrācijās protestē pret Covid-19 ieviestajiem ierobežojumiem. Protestētāji uzskata, ka notiek sabiedrības krāpšana. Viņi ir pret sejas maskām, un ierobežojumus dēvē par tirāniju un pilsoņu izspiegošanu. Demonstrācijas gaitā policija vairākus tās dalībniekus aizturējusi. Arī Lielbritānijā inficēšanās gadījumu skaits strauji pieaug.
Tramps jau nobalsojis ASV prezidenta vēlēšanās
ASV prezidents Donalds Tramps šodien agrajā balsošanā nobalsoja Savienoto Valstu prezidenta vēlēšanās. Pēc balsošanas Tramps smaidot sacīja, ka nobalsojis par puisi vārdā Tramps. Balsošanas laikā Trampam bija sejas maska. ASV prezidenta vēlēšanu diena ir 3.novembris, bet agrajā balsošanā jau ir nobalsojuši 55 miljoni amerikāņu.
Šonakt notiks pāreja atpakaļ no vasaras laika
Šonakt pulksten četros notiks pāreja atpakaļ no vasaras laika. Pulksteņa rādītājus jāpagriež vienu stundu atpakaļ. Savukārt pāreja uz vasaras laiku atkal notiks nākamgad 28.martā. Joprojām nav skaidrs, kad Eiropas Savienībā atteiksies no pulksteņa pārregulēšanas.