Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī.

 

Ziņas vieglajā valodā 23.aprīlīAgnese Vasermane

    Dīkstāves minimālais pabalsts būs 180 eiro

    Mazākais iespējamais dīkstāves pabalsts būs 180 eiro.
    Tā nolēma valdība.
    Dīkstāves pabalstu maksā darbiniekiem, kas ārkārtējās situācijas laikā nevar strādāt.
    Šo pabalstu maksā algas vietā.

    Ar Covid-19 Latvijā saslimuši vēl 17 cilvēki

    Trešdien, 22. aprīlī, analīzēs atklāja 17 jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19.
    Par to ziņo Slimību kontroles un profilakses centrs.
    Līdz šim Latvijā Covid-19 atklāts 778 cilvēkiem.
    No slimības izveseļojušies 133.
    Bet miruši ir 11 cilvēki.
    Slimnīcā ar koronavīrusu šobrīd ārstējas 40 cilvēki.

     Ar Covid-19 saslimis Rīgas 88. bērnudārza darbinieks

    Ar Covid-19 saslimis arī kāds Rīgas 88. bērnudārza darbinieks.
    Tāpēc bērnudārzs ir slēgts.
    Darbiniekiem un bērnudārza audzēkņiem divas nedēļas jāpaliek mājās karantīnā.
    Saslimušais darbinieks ar bērniem neesot kontaktējies.
    Šobrīd mēģina noskaidrot, kur viņš koronavīrusu ir dabūjis.

    KNAB aizturējis Murjāņu ģimnāzijas direktori

    Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs aizturējis Murjāņu Sporta ģimnāzijas direktori Ingrīdu Amantovu.
    Viņa ir bijusī kamaniņu braucēja.
    Amantova ir arī Ropažu novada domes deputāte.
    Pati Amantova savu aizturēšanu uzskata par pārpratumu.
    Taču sīkāk viņa to nekomentēja.

    PVO brīdina: Koronavīrusa krīze drīz nebeigsies

    Koronavīrusa radītā krīze pasaulē tik drīz nebeigsies.
    Tā brīdina Pasaules Veselības organizācija (PVO).
    Daudzās valstīs slimība tikai tagad sāk plaši izplatīties.
    Pirmie nāves gadījumi no Covid-19 Amerikā atklāti vairākas nedēļas pirms trauksmes celšanas par koronavīrusu šajā valstī.
    Tā norāda zinātnieki.
    Arī Ķīnā varētu būt saslimuši vairāk cilvēku, nekā tiek ziņots.

    Ķīna piešķir naudu Pasaules Veselības organizācijai

    Ķīna piešķirs naudu Pasaules Veselības organizācijai.
    Šādi Ķīna vēlas palīdzēt organizācijai cīņā ar koronavīrusa izplatību pasaulē.
    Ķīna plāno Pasaules Veselības organizācijai dot 30 miljonus dolāru.
    Pirms dažām dienām Amerika paziņoja, ka vairāk nedos naudu Pasaules Veselības organizācijai.
    Amerika līdz šim tai deva visvairāk naudas.
    Šobrīd Amerika Pasaules Veselības organizāciju ļoti kritizē.

    Bažas par Kima Čenuna “pazušanu”  

    Kima Čenuna pēdējā publiskā uzstāšanās pirms sirds operācijas. 2020. gada 11. aprīlis.

    Gandrīz divas nedēļas sabiedrībā nav rādījies Ziemeļkorejas vadītājs Kims Čenuns.
    Ārvalstu ziņās presē parādās dažādas ziņas, kas ar viņu varētu būt noticis.
    Daudzi pieļauj, ka Ziemeļkorejas vadītājam ir problēmas ar veselību.
    Daži jau runā par to, kas varētu būt nākamais Ziemeļkorejas vadītājs.

    Spēļu rīkotāji: Tokijas olimpiskās spēles vēl uz vienu gadu nevar pārcelt

    Tokijas olimpiskās spēles vēl uz vienu gadu nevar pārcelt.
    Par to brīdina olimpisko spēļu rīkotāji.
    Tokijas olimpiskās spēles bija plānotas šovasar.
    Spēles pārcēla uz nākamā gada vasaru koronavīrusa izplatības dēļ.
    Olimpiskās spēles būs citādākas, nekā ierasts, norāda organizatori.
    Spēļu atklāšanas un beigu ceremonijas nebūšot tik spilgtas, jo būs jātaupa nauda.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti