Ziņas vieglajā valodā 22. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem un 6 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 22. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 22. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Aizvien vairāk Covid-19 pacientu slimnīcās

Aizvadītajā diennaktī atklāts 161 jauns Covid 19 gadījums.

Divas personas mirušas. Abi mirušie ir vecuma grupā no 80 līdz 95 gadiem.

Kopumā aizvadītajā diennaktī veikti piecarpus tūkstoš testu.

 

Ārzemēs Covid-19 izplatās strauji

Lietuvā atklāti vēl 424 ar Covid-19 saslimušie. Pieci cilvēki miruši.

Igaunijā aizvadītajā diennaktī 76 jauni Covid 19 gadījumi.

Vācijā reģistrēts kārtējais rekordlielais koronavīrusa gadījumu skaita pieaugums – vairāk nekā 11 000.

Vācijā šobrīd dienas laikā ar koronavīrusu inficējas vairāk nekā pandēmijas sākumā.

Arī Čehijā sasniegts jauns rekords.

Lai ierobežotu vīrusa izplatīšanos, Čehijā ieviesti stingri ierobežojumi.

Cilvēki drīkst pamest savas mājas tikai, lai dotos uz darbu, pie ārsta, sportotu vai apmeklētu ģimenes locekļus.

Vairums veikalu, izņemot pārtikas veikalus un aptiekas, ir slēgti.

Tikmēr Francijā cīņā ar vīrusu daudzviet noteikta komandantstunda. Šie ierobežojumi ietekmēs divas trešdaļas iedzīvotāju.

Bulgārijā turpmāk cilvēkiem sejas maskas būs obligāti jānēsā arī uz ielas.

Līdz šim sejas maskas bija obligātas publiskās vietās, kur nav iespējams ievērot 1,5 metru distanci.

 

Pēc sirdszāļu apēšanas bērns nonāk slimnīcā

Slimnīcā nonācis kāds bērns, kurš apēdis vectēva sirdszāles.

Bērna stāvokli mediķi raksturo kā grūtu.

Nav zināms, cik tabletes bērns apēdis.

Pēc sniegtās palīdzības tiešu dzīvības briesmu vairs neesot.

Mediķi atgādina pieaugušajiem rūpēties, lai bērni nevarētu piekļūt dzīvībai bīstamām vielām vai priekšmetiem.

 

KNAB rosina vēlreiz apsūdzēt deputātu Kaimiņu

Artuss Kaimiņš.
Artuss Kaimiņš.

Ģenerālprokuratūra saņēmusi Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja ierosinājumu sākt kriminālvajāšanu pret Saeimas deputātu Artusu Kaimiņu.

Prokuratūrai tagad būs jālemj, vai uzrādīt apsūdzību.

Ja prokuratūra saskatīs pamatu Kaimiņa saukšanai pie kriminālatbildības, tā vērsīsies pie Saeimas.

Tad parlamenta deputāti lems vai izdot Kaimiņu kriminālvajāšanai.

Pats Kaimiņš nezinot, par ko KNAB ir vērsies Ģenerālprokuratūrā.

 

Apbalvo Baltkrievijas opozīcijas kustību

Eiropas Parlamenta prestižā Andreja Saharova cilvēktiesību balva piešķirta Baltkrievijas opozīcijas kustībai.

Eiropas Parlamenta priekšsēdētājs Dāvids Sasoli apsveikuma runā pauda cerību, ka jau decembrī viņam būs iespēja šo balvu pasniegt klātienē Eiropas Parlamentā.

Eiropas Parlaments arī turpmāk atbalstīšot baltkrievu centienus.

 

Igaunijā būs referendums par laulības definīciju

Igaunijas koalīcijas partijas vienojušās nākamā gada pavasarī sarīkot tā dēvēto laulību referendumu.

Referendumā paredzēts uzdot jautājumu, vai laulība ir tikai savienība starp vīrieti un sievieti.

Koalīcijas partijas arī pieņēmušas kopīgu paziņojumu, kurā uzsvērts, ka konstitūcija nedrīkst diskriminēt nevienu cilvēku.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti