Ziņas vieglajā valodā 22. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 22. jūnijā.

Kāds taksists uzbrucis pasažierei, kura nosoda Krievijas iebrukumu Ukrainā

Kāds taksists Rīgā uzbrucis pasažierei, kura nosoda Krievijas uzbrukumu Ukrainai. 

Taksists uzsācis sarunu ar pasažieri, jo viņa runājusi krieviski. 

Taču, kad izrādījās, ka viņa aizstāv ukraiņus, taksists sācis kliegt, ka Krievija dara pareizi un ka krievu karaspēks agri vai vēlu būs arī Latvijā. 

Taksists sievietei arī iesitis pa seju. 

Policija sākusi izmeklēt notikušo.

Apcietināts prokrieviskais aktīvists Lindermans

Apcietināts prokrieviskais aktīvists Vladimirs Lindermans. 

Viņš aizvests uz Rīgas Centrālcietumu. 

Lindermans internetā slavējis un attaisnojis Krievijas iebrukumu Ukrainā, kara noziegumus pret ukraiņiem un Ukrainas valsti. 

Lindermans par savām darbībām arī saņēmis naudu no Krievijas. 

Valsts drošības dienests turpina izmeklēt šo lietu. 

Lindermanu aizturēja arī pirms četriem gadiem, kad viņš aktīvi protestēja pret pakāpenisku pāreju uz latviešu valodu skolās.

Ukrainas austrumos turpinās smagas kaujas

Ukrainas austrumos turpinās smagas kaujas. 

Krievu armija pietuvojusies Lisičanskai un cenšas ieņemt Severodonecku. 

Krievu armija pilsētai uzbrūk no visām pusēm. 

Kaujas ir ļoti asiņainas. 

Ukrainas militāristi norādījuši, ka tā ir kā elle, bet viņi nepadosies.

Tikmēr Krievija plāno Ukrainas austrumos kaujās iesaistīt lielu skaitu rezerves vienību. 

Krievu armijai Donbasā ir ļoti lieli zaudējumi.

Afganistānā zemestrīcē gājuši bojā vismaz 1000 cilvēku   

Afganistānā notika spēcīga zemestrīce. 

Vismaz 1000 cilvēku gāja bojā. 

Ir ļoti daudz ievainoto. 

Daudzi cilvēki vēl atrodas zem ēku drupām. 

Sagaidāms, ka cietušo un bojā gājušo skaits būs daudz lielāks. 

Afganistānas valdība nespēj sniegt nepieciešamo palīdzību. 

Savukārt citu valstu palīdzību kavē tas, ka tās nav atzinušas Afganistānas talibu valdību.

Latvijai tuvojas jaunie elektrovilcieni

Latvijai tuvojas jaunie elektrovilcieni. 

Pirmais jaunais „Škoda” elektrovilciens ir ceļā no Polijas un pirmie divi vagoni Latvijā būs jau ceturtdien. 

To pavēstīja Satiksmes ministrs. 

Vagonus ved ar kravas automašīnām izjauktus. 

Pirmo vilcienu Latvijā izmēģināt plāno augustā, bet pasažieri tos varēs izmantot no nākamā gada sākuma.

Lidmašīnu detaļu trūkuma dēļ «airBaltic» rudenī atcels reisus uz dažiem galamērķiem no Rīgas un Viļņas       

Nacionālajai aviokompānijai "airBaltic" trūkst lidmašīnu rezerves daļu. 

Problēmas ir rezerves daļu piegādātājiem visā pasaulē. 

"airBaltic" tāpēc plāno atcelt reisus. 

No septembra "airBaltic" vairs nelidos no Viļņas uz Oslo, Londonu, Dublinu un Hamburgu. 

Tāpat plānots samazināt reisu skaitu no Viļņas uz Parīzi, Berlīni, Tallinu un Rīgu. 

Plānots samazināt arī reisus no Viļņas uz Rīgu un Tallinu

Bet no Rīgas tiks apturēti lidojumi uz Edinburgu, Mančesteru un Stavangeri

Mediķi aicina svētku laikā sargāties arī no Covid-19

Covid-19 infekcija nav pazudusi, un cilvēkiem ir jāuzmanās. 

Mediķi aicina svētku laikā bieži mazgāt rokas un saslimušajiem palikt mājās. 

Katru dienu pieaug Covid-19 jaunatklāto gadījumu skaits. 

Pagājušajā diennaktī infekciju atklāja 399 cilvēkiem. 

4 inficēti cilvēki nomira. 

Slimnīcās patlaban ārstējas 114 Covid-19 slimnieki. 

Slimnīcās Covid-19 pacietu skaits samazinās.

Doma Laukumā notika Zāļu tirgus

Doma Laukumā Rīgā trešdien notika Zāļu tirgus. 

Iepriekšējos divus gadus kovida dēļ zāļu tirgu nerīkoja. 

Trešdien cilvēku Doma laukumā bija daudz.

Pulcējas gan vietējie ļaudis, gan tūristi. 

Zāļu tirgū varēja nopirkt jāņuzāles, vainagus, sieru, pīrādziņus un citas lietas. 

Visu dienu uz skatuves dejoja, dziedāja un muzicēja dažādi kolektīvi. 

Cilvēki sacīja, ka Zāļu tirgus viņiem rada svētku sajūtu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt