Ziņas vieglajā valodā 21. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 1 mēneša.

Ziņas vieglajā valodā 21. martā. 

Ziņas vieglajā valodā 21. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Krievijas karaspēks Ukrainā kļūst arvien agresīvāks pret civiliedzīvotājiem

Krievijas karaspēks Ukrainā ir arvien agresīvāks pret civiliedzīvotājiem.

Iedzīvotāji protestē pret iebrucēju klātbūtni.

Ukraina saka, ka mierīgo protesta akciju apspiešanai ir ievesti arī Krievijas milicijas speciālo uzdevumu vienību OMON kaujinieki.

Vienlaikus Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis uzsver, ka Krievijas ultimātam Ukraina nevar piekāpties.

Maskavas tiesa pasludinājusi kompāniju “Meta” par “ekstrēmistu organizāciju”

Maskavas tiesa pasludināja kompāniju "Meta” par "ekstrēmistu organizāciju".

Tas nozīmē, ka Krievijā tā nedrīkst strādāt.

Tā ir organizācija, kas pārvalda "Facebook" un "Instagram" sociālos tīklus.

Eiropas Savienībai jārēķinās ar aptuveni 8 miljonu ukraiņu bēgļu uzņemšanu

Vācija brīdina, ka Eiropas Savienībai ir jārēķinās ar aptuveni 8 miljonu ukraiņu bēgļu uzņemšanu.

Rīgā atvērts otrs atbalsta centrs Ukrainas iedzīvotājiem

No pirmdienas Rīgā atvērts otrs atbalsta centrs Ukrainas iedzīvotājiem.

Tas atrodas bijušajā Rīgas Tehniskās universitātes ēkā Kaļķu ielā, pie Strēlnieku laukuma.

Ukrainas iedzīvotājus aktīvāk sāk uzņemt arī citviet Latvijā.

Vietvaras gan saka, ka iespējas palīdzēt ir ierobežotas.

No Latvijas uz Ukrainu aizsūtītas jau 14 civilās humānās palīdzības kravas

No Latvijas uz Ukrainu aizsūtītas jau 14 civilās humānās palīdzības kravas.

Tajās ir pirmās nepieciešamības un higiēnas preces, medikamenti, pārtikas preces un apģērbs.

Šobrīd jau gatavo nākamās kravas.

Kultūras ministrs aicina Latvijā nevēlamo personu sarakstā iekļaut vairāk nekā 20 Krievijas kultūras darbinieku

Kultūras ministrs aicina Latvijā nevēlamo personu sarakstā iekļaut vairāk nekā 20 Krievijas kultūras darbinieku.

Tas nozīmē, ka viņi nevarēs ieceļot Latvijā.

Tas saistīts ar atbalstu Krimas aneksijai un šobrīd notiekošajam karam Ukrainā, ko izvērsusi Krievija.

“Yandex” taksometri vairs nedrīkstēs strādāt Latvijā

“Yandex” taksometri vairs nedrīkstēs strādāt Latvijā.

Tas tāpēc, lai dati par Latvijas un ārvalstu iedzīvotājiem nenonāktu ārpus Eiropas Savienības vai NATO dalībvalstīm.

Atklāts, ka "Yandex" aplikācijas dēļ notiek datu apmaiņa ar serveriem, kas ir izvietoti Krievijā.

Tas ir drošības risks.

Krievijai un Baltkrievijai noteiktās sankcijas var radīt problēmas ar minerālmēslu piegādi

Krievijai un Baltkrievijai noteiktās sankcijas var radīt problēmas ar minerālmēslu piegādi.

Lauksaimnieki piekrīt, ka ar agresoriem sadarboties nedrīkst.

 Lauksaimnieki mudina zemkopības ministru meklēt jaunus ceļus minerālmēslu piegādei.

Vasarai augsnes bagātinātāju vēl pietikšot, bet nav skaidrības par rudeni.

Turpina samazināties jauno Covid-19 gadījumu skaits

Turpina samazināties jauno Covid-19 gadījumu skaits.

Pagājušā nedēļā tas saruka gandrīz par trešdaļu.

Arī slimnīcās vairs nenonāk tik daudz Covid-19 slimnieku kā iepriekš.

Mazāk slimo visās vecuma grupās gandrīz visos Latvijas reģionos, izņemot Latgali.

Svētdien bija pēdējo divu mēnešu laikā zemākais jauno gadījumu skaits – 1352.

Trīs inficēti cilvēki miruši.

Valdība šonedēļ plāno pieņemt gala lēmumu par Covid-19 ierobežojumiem no aprīļa

Valdība šonedēļ plāno pieņemt gala lēmumu par Covid-19 ierobežojumiem no aprīļa.

Covid-19 sertifikātus joprojām plāno prasīt veselības un sociālās aprūpes jomā strādājošajiem.

Par skolotājiem vēl ir domstarpības.

Tāpat paredzēts, ka būs jāturpina lietot sejas maskas sabiedriskajā transportā un pie ārsta.

Mājdzīvniekus sabiedriskajā transportā Rīgā varēs pārvadāt, nepērkot biļeti

Rīgas domes komiteja šodien lēma, ka mājdzīvniekus sabiedriskajā transportā varēs pārvadāt, nepērkot biļeti.

Šīs biļetes pirka reti un tagad no tām grib atteikties pavisam.

Laika ziņas

Nākamajā naktī un rīt dienā mākoņu būs maz.

Būs sauss, bez nokrišņiem, bet vietām rietumu un centrālajos rajonos gaidāma migla.

Pūtīs lēns vējš.

Gaisa temperatūra naktī no -6 līdz -1 grādam.

Dienā no 8 līdz 13 grādiem, vietām piekrastē būs vēsāks 5…7 grādi.

Rīgā – neliels mākoņu daudzums, bez nokrišņiem.

Naktī un no rīta migla.

Lēns vējš.

Gaisa temperatūra naktī galvaspilsētā no -2 līdz 0 grādiem.

Gaisa temperatūra dienā Rīgā no 10 līdz 12 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti