Ziņas vieglajā valodā 21. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 21. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 21. jūnijāAigars Rozenbergs

    Latvijā nekonstatē nevienu jaunu Covid-19 gadījumu

    Pagājušajā diennaktī Latvijā nav atklāta neviena jauna saslimušā ar Covid-19.

    Veikti teju 1300 testi.

    Slimnīcā ievietots viens pacients ar Covid 19.

    Tas nozīmē, ka patlaban slimnīcās ārstējas deviņi slimnieki.

    No viņiem vienam ir smaga slimības gaita.

    Arī Igaunijā nav jaunu Covid-19 gadījumu

    Kaimiņvalstī Igaunijā ir līdzīga situācija.

    Arī tur pēdējā diennaktī nav jaunu saslimšanas gadījumu.

    Lietuvā Covid 19 apstiprināts trim cilvēkiem.

    Kafejnīcām nav jāmaksā par terasi

    Pandēmijas dēļ šī vasara Rīgas restorānu un kafejnīcu īpašniekiem ir citāda.

    Ne tikai ar lielu apgrozījuma kritumu un viesu trūkumu.

    Arī ar to, ka nav pašvaldībai jāmaksā nodeva par terases izvietošanu.

    Iespējams tāpēc šovasar to dara pat tie, kuri iepriekš šādu iespēju neizmantoja.

    Pavadām gada garāko dienu

    Svētdien, 21. jūnijā, ir gada garākā diena.

    Šonakt īsi pēc pusnakts iestājās arī astronomiskā vasara.

    Tāpēc daļa iedzīvotāju vasaras saulgriežus svin jau šodien, nevis Jāņu vakarā 23. jūnijā.

    Visu dienu skan „Gadsimta garākā Līgo-dziesma”

    Svētdien, 21. jūnijā, gada garākajā dienā – vasaras saulgriežos - Latvijas Radio ēterā jau piekto gadu visu dienu skan „Gadsimta garākā Līgo-dziesma”.

    Pandēmijas dēļ šogad tā ir savādāka.

    Tā vairs nepulcē kolektīvus tiešraidēs no dažādiem Latvijas novadiem.

    Dziesmas ir ierakstītas iepriekš.

    Sākas koncerts "Saulriets saulgriežos"

    Koknesē, uz Mūkusalas, tieši šobrīd sākas koncerts "Saulriets saulgriežos".

    Apmeklētāji uz pasākumu pulcējas laivās.

    Paredzēts, ka koncertā uzstāsies mūziķi Ivo Grīsniņš-Grīslis, Kristīne Pāže, Didzis Bordo, Antra Stafecka un citi.

    Jāņus aicina svinēt uzmanīgi

    Speciālisti aicina svētkus svinēt ģimenes un draugu lokā savās mājās, dārzā vai citur brīvā dabā, neaizmirstot par profilakses pasākumiem, lai ierobežotu Covid-19 izplatību.

    Vīrusa izplatība ir stabilizējusies, tomēr ierobežojošo pasākumu pārtraukšanai jābūt pakāpeniskai.

    Tādēļ ir svarīgi sekot līdzi speciālistu ieteikumiem, lai svētku svinēšana būtu droša.

    Policija taisa reidus

    Valsts policija svētku laikā pastiprināti uzraudzīs ceļu satiksmes drošību.

    Likumsargi pārbaudīs, vai vadītāji nav apreibinošu vielu ietekmē.

    Arī to, vai lieto drošības jostas un bērnu sēdeklīšus.

    Tāpat uzmanība būs pievērsta gājējiem un velosipēdistiem.

    Lai gan valstī vairs nav ārkārtējās situācijas, policija turpinās uzraudzīt, vai sabiedrība ievēro arī pulcēšanās un distancēšanās ierobežojumus.

    Izmaiņas 500 reģionālo autobusu maršrutos

    No šodienas līdz 24.jūnijam ir izmaiņas vairāk nekā 500 reģionālo autobusu maršrutos.

    Daļā maršrutu atklāti jauni reisi, savukārt citos - to skaits samazināts.

    Ņemot vērā šīs izmaiņas, cilvēki ir aicināti pirms brauciena pārbaudīt autobusa kustības sarakstu.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti