Ziņas vieglajā valodā 20.decembrī

Ziņas vieglajā valodā 20.decembrī

Ziņas vieglajā valodā 20. decembrīSolveiga Leitlande

Lielbritānijā jauns vīrusa paveids

Daļā Lielbritānijas spēkā stājušies bargi karantīnas noteikumi.

Tas tāpēc, ka valstī strauji sācis izplatīties jauns koronavīrusa paveids. Tas varētu būt daudz lipīgāks par līdz šim pazīstamo.

Lielbritānijas veselības ministrija saka, ka jauno vīrusa paveidu neizdodas kontrolēt. Tas nozīmē, ka ierobežojumi varētu būt spēkā vēl ilgu laiku.

Vairākas valstis ir īslaicīgi pārtraukušas pasažieru pārvadājumus ar Lielbritāniju.

Latvija ierobežo pasažieru pārvadājumus uz Lielbritāniju

Pēc satiksmes ministrijas ierosinājuma svētdien vakarā valdība nolēma, ka no 21. decembra līdz 1. janvārim tiek pārtraukti starptautiskie pasažieru pārvadājumi ar Lielbritāniju.

Satiksmes ministrija aicina visus ceļotājus savus ceļojumu plānus pārlikt uz vēlāku laiku.

Šādu lēmumu pieņēmušas arī citas Eiropas Savienības dalībvalstis vai tuvākajā laikā to izdarīs.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits tuvojas tūkstotim 

Latvijā slimnīcās esošo Covid pacientu skaits pirmo reizi pārsniedzis 900. No tiem vairāk nekā 50 pacienti ir ar smagu slimības gaitu.

Pēdējās diennakts laikā Latvijā reģistrēti 643 jauni Covid gadījumi. Miruši 12 cilvēki.

Lietuvā aizvadītajā diennaktī gandrīz 3000 jaunu Covid gadījumu, 14 cilvēki miruši.

Igaunijā gandrīz 560 jauni gadījumi. Četri cilvēki miruši.

Par spīti aizliegumam cilvēki pulcējas piketos

Par spīti aizliegumam svētdien Rīgā pie Brīvības pieminekļa bija sapulcējušies vairāki desmiti cilvēku. Viņi protestēja pret Covid ierobežojumiem.

Valsts policija par to jau bija iepriekš informēta.

Piketā policija, izmantojot skaļruņus, aicināja nepulcēties un ievērot distanci. Tomēr pulcēšanās notika un policijai nācās arī trīs personas aizturēt.

Rīgā luksofori būs piemērotāki lēnīgiem gājējiem

Rīgas domes Satiksmes departaments gatavo pilnīgi jaunu luksoforu signālu plānu.

Tas būs ērtāks gājējiem, sevišķi tiem, kas pārvietojas lēnāk.

Rīgā dažviet gājēju pārejās gājējiem dotais laiks ir ļoti īss.

"Dod pieci!" saziedoti vairāk nekā 120 000 eiro

Sabiedrisko mediju labdarības maratons rit jau ceturto dienu. Šogad sabiedrības uzmanība tiek pievērsta vardarbībai ģimenē.

Līdz šim maratonā saziedoti 126 217 eiro.

Šobrīd dodpieci.lv mājaslapā palīdzības pieteikumus, lai risinātu vardarbības jautājumus, aizpildījuši 25 cilvēki.

Visbiežāk palīdzība lūgta, lai risinātu emocionālo vardarbību.

Mazas cerības uz sniegu Ziemassvētkos

Nākamā ir Ziemassvētku nedēļa.

Tajā debesis būs pārsvarā apmākušās, palaikam līs un snigs. Nelieli nokrišņi iespējami katru dienu.

Trešdiena varētu būt nedēļas siltākā diena.

No pirmdienas dienas paliks garākas

Pirmdien būs ziemas saulgrieži. Tā būs gada īsākā diena, tāpat sāksies astronomiskā ziema.

Pēc ziemas saulgriežiem katra diena kļūs arvien garāka, bet nakts - īsāka.

Astronomiskais pavasaris sāksies 20. martā, bet jau 18. martā diena kļūs garāka par nakti.

Mūžībā devies Gvido Linga

Svētdien mūžībā devies leģendārās grupas "Linga" dibinātājs un līderis, daudzu dziesmu autors un ilggadējs Latvijas Radio kolēģis Gvido Linga.

Mūziķa brālis Igors Linga sacīja, ka brāļa aiziešana ir negaidīta.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt