Ziņas vieglajā valodā 20. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 20. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 20. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Būs stingri Covid-19 ierobežojumi

No ceturtdienas, 21. oktobra, līdz 15. novembrim noteikti stingri Covid-19 ierobežojumi.

Lai nepieļautu vēl lielāku Covid-19 izplatību, valdība nolēmusi mazināt iespējas cilvēkiem kontaktēties.

Nākamo nedēļu laikā strādās tikai pirmās nepieciešamības preču veikali.

Būs pieejami tikai paši nepieciešamākie pakalpojumi.

Vakaros un naktīs būs komandantstunda

Vakaros un naktīs iedzīvotājiem ir jāatrodas mājās.

Komandantstunda noteikta no plkst.20 līdz 5.

Šajā laikā nevarēs atrasties ārpus mājas bez attaisnojoša iemesla.

Komandantstundas laikā varēs izvest pastaigā mājdzīvniekus mājas tuvumā.

Ja tomēr būs nepieciešams pārvietoties, ir jāaizpilda apliecinājums par dzīvesvietas atstāšanas iemeslu.

Šis apliecinājums ir pieejams Valsts policijas mājaslapā.

Aizliegti pasākumi un pulcēšanās

Ir aizliegti privāti pasākumi.

Nav atļauta pulcēšanās vairāk kā vienas mājsaimniecības ietvaros.

Skolēnu brīvlaiks pagarināts līdz 29. oktobrim.

No 1. novembra klātienē mācīsies tikai pirmo trīs klašu skolēni.

Bērnudārzi pieejami ģimenēm, kuru locekļi nevar strādāt attālināti.

Ēdināšanas iestādes ēdienu drīkst izsniegt tikai līdzņemšanai.

Bēres drīkst notikt ārā.

Tajās drīkst piedalīties ne vairāk par 20 cilvēkiem.

Kultūras iestādes nestrādās.

Sporta pasākumi nenotiks, izņemot profesionālo sportu.

Par īpaši stingro Covid-19 ierobežojumu neievērošanu iedzīvotājiem varēs piemērot līdz 2000 eiro lielu sodu.

Nākotnē gaidāmi stingri ierobežojumi nevakcinētajiem

Pēc mājsēdes beigām gaidāmi stingri ierobežojumi pret Covid-19 nevakcinētajiem.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") gan norāda, ka pašlaik vēl notiek diskusijas, kādi ierobežojumi būs nevakcinētām personām.

Slimnīcās pašlaik ir vairāk nekā 1160 Covid-19 slimnieku

Visi noteiktie ierobežojumi paredzēti, lai mazinātu pārslodzi slimnīcās.

Šobrīd slimnīcās ārstējas vairāk nekā 1160 Covid-19 slimnieku.

No tiem smagā stāvoklī ir vairāk nekā desmitā daļa.

Katru dienu pacientu skaits palielinās.

Kritiskā robeža ir 1500 pacientu.

Reģistrē vēl gandrīz 2600 jaunu Covid-19 gadījumu

Aizvadītajā diennaktī reģistrēti 2599 jauni Covid-19 gadījumi.

Un tas ir līdz šim otrs lielākais diennaktī reģistrēto gadījumu skaits.

Saņemti ziņojumi par 24 mirušiem – to vidū arī viens cilvēks 20 līdz 29 gadu vecumā.

Pozitīvo gadījumu īpatsvars 13,4%.

Divu nedēļu kumulatīvais rādītājs palielinājies līdz 1400.

Mūžībā aizgājis bijušais CVK vadītājs Cimdars

Trešdien, 20. oktobrī, 59 gadu vecumā miris bijušais ilggadējais Centrālās vēlēšanu komisijas priekšsēdētājs Arnis Cimdars.

Latvijas Televīzija ziņo, ka viņš miris pēc inficēšanās ar Covid-19.

Cimdars šovasar bija starp partijas "Latvija pirmajā vietā" dibinātājiem un tās ģenerālsekretārs.

Viņa pārstāvētā partija iestājas pret obligāto vakcināciju.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti