Ziņas vieglajā valodā 20. februārī

Ziņas vieglajā valodā 20. februārī

Ziņas vieglajā valodā 20. februārīPārsla Saktiņa

     

     

    Dānija izdos Kristīni Misāni Latvijai 

    Kristīni Misāni tiesās Latvijā.

    Dānija atdos Misāni Latvijai, nevis Dienvidāfrikai.

    Misānes radinieki ir pateicīgi visiem cilvēkiem par atbalstu.

    Misāni Latvijā varētu nogādāt pēc divām nedēļām.

     

    No amata atbrīvots "Rīgas namu pārvaldnieka" valdes loceklis Pāvilsons

    No amata atbrīvots "Rīgas namu pārvaldnieka" valdes loceklis Ardis Pāvilsons.

    Rīgas pilsētas izpilddirektors Juris Radzevičs viņam vairs neuzticas.

    Pāvilsons iespējams ir iesaistīts tā dēvētajā "liftu lietā".

    Pāvilsonu amatā iecēla Rīgas domes priekšsēdētājs Oļegs Burovs.

     

    Atlaista Rīgas zoodārza valde

    No amata atlaists Rīgas Zooloģiskā dārza vadītājs Ingmārs Līdaka un viņa vietnieks Andris Morozovs.

    Viņi ir slikti saimniekojuši.

    Tā uzskata Rīgas pilsētas izpilddirektors Juris Radzevičs.

    Abi atlaistie tam nepiekrīt.

     

    Nacionālās apvienības Rīgas mēra amata kandidāts būs Cilinskis

    Nacionālā apvienība par Rīgas mēra amata kandidātu virzīs bijušo Saeimas deputātu un vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministru Eināru Cilinski.

    Rīgas vēlēšanās Nacionālā apvienība veidos kopīgu sarakstu ar Latvijas Reģionu apvienību.

     

    Pārbaudīs e-veselības sistēmu 

    E-veselības sistēmu pārbaudīs.

    E-veselības sistēma strādā slikti.

    Šonedēļ divas dienas ģimenes ārsti nevarēja to lietot.

    Ģimenes ārsti draud no tās atteikties, ja tā atkal nedarbosies.

     

    Zemnieki Briselē protestē pret netaisnīgiem tiešmaksājumiem

    Baltijas valstu zemnieki šodien Briselē protestēja pret netaisnīgiem tiešmaksājumiem.

    Latvijas, Lietuvas un Igaunijas lauksaimnieki saņem zemāko atbalstu no Eiropas Savienības.

    Viņi pieprasa godīgu attieksmi pret visiem.

    Šodien Briselē sākas Eiropas Savienības valstu līderu sanāksme.

    Tajā politiķi mēģinās vienoties par budžetu septiņiem gadiem.

    Diskusijas būs ļoti smagas.

     

    Latvijas goda konsula Ukrainā auto atrod kontrabandas cigaretes

    Latvijas goda konsuls Ukrainā Jurijs Ignatko pārkāpis likumu.

    Viņa automašīnā atrastas kontrabandas cigaretes.

    Ignatko nav Latvijas diplomāts.

    Viņš ir Ukrainas pilsonis.

    Latvijas Ārlietu ministrija Ignatko atsauca no goda konsula amata.

    Ignatko goda konsula amatā palīdzēja Latvijas un Ukrainas uzņēmējiem un piedalījās kultūras pasākumos.

     

    Atklāj Berlīnes kinofestivālu

    Šodien atklāj Berlīnes kinofestivālu.

    Par galveno balvu "Zelta lāci" sacentīsies 18 filmas.

    Latvijas filmas konkursā nepiedalās.

    Taču festivāla laikā rādīs Latvijas vēsturisko drāmu "Dvēseļu putenis".

    Kopumā festivālā būs skatāmas vairāk nekā 300 filmu.

     

    Biatlonisti Bendika un Rastorgujevs finišē 17. vietā stafetē pasaules čempionātā

    Pasaules čempionātā biatlonā Itālijā Latvijas biatlonisti Baiba Bendika un Andrejs Rastorgujevs izcīnīja 17.vietu jaukto pāru stafetē.

    Latvijas izlase kopumā izmantoja 14 rezerves patronas un slēpoja arī vienu soda apli.

     

    Rīgas "Dinamo" uzvar Habarovskas komandu "Amur”

    Rīgas "Dinamo" ar 2:1 uzvarēja Habarovskas komandu "Amur”.

    Dinamo uzvarēja pēcspēles soda metienos.

    Rīgas "Dinamo" šī ir otrā uzvara pēc kārtas.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti