Ziņas vieglajā valodā 20. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 20. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 20. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Krievijas opozicionārs Navaļnijs, iespējams, saindēts

Viens no Krievijas opozīcijas līderiem Aleksejs Navaļnijs smagā stāvoklī atrodas Krievijas pilsētas Omskas slimnīcā.

Viņam palika slikti lidmašīnā.

Tā bija ceļā no Tomskas uz Maskavu.

Navaļnijs varētu būt saindēts.

Tā domā viņa pārstāvji.

Taču Omskas slimnīcas ārsti par Navaļnija saindēšanu nav pārliecināti.

Varētu būt apdraudēta arī politiķa dzīvība.

Navaļņija ārsts vēlas, lai Navaļniju ārstē Eiropā, nevis Krievijā.

Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs
Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs

Lukašenko apstiprina jauno Baltkrievijas valdību

Baltkrievijas prezidents Aleksandrs Lukašenko ceturtdien, 20. augustā, apstiprināja jaunu Baltkrievijas valdību.

Baltkrievijas premjerministrs būs Romāns Golovčenko.

Amatu jaunajā valdībā saglabājuši daudzi iepriekšējās valdības ministri, arī iekšlietu ministrs Jurijs Karajevs.

Viņu uzskata par atbildīgu par pagājušās nedēļas vardarbību protestu laikā pret cilvēkiem.

Opozīcija cenšas panākt atkārtotas vēlēšanas Baltkrievijā

Tikmēr Baltkrievijas opozīcija centīsies panākt atkārtotas prezidenta vēlēšanas vistuvākajā laikā.

Tā neiebilst arī pret pašreizējā prezidenta Aleksandra Lukašenko kandidēšanu.

Prezidenta vēlēšanas Baltkrievijā notika 9. augustā.

Kopš šīs dienas Baltkrievijā notiek protesti.

Daudzi cilvēki netic, ka vēlēšanās uzvarēja Lukašenko.

Protestu gaitā vairākus tūkstošus cilvēku aizturēja, vairākus simtus ievainoja.

Daudzu uzņēmumu strādnieki pieteikuši streiku.

Bruknā atklāj smagos apstākļos nodarbinātus bērnus

Bruknas muižā smagos apstākļos nodarbināti bērni.

Tā ziņo bērnu tiesību aizsargi un tiesībsargs.

Pārkāpumi notika biedrībā „Kalna svētību kopiena”.

Bērni strādājuši lauku darbos no 10 līdz 12 stundām dienā.

Pārbaudi veica pēc kāda iedzīvotāja zvana.

Muižā domā, ka sūdzējies kāds atkarību mocīts nepilngadīgais, kuram nepatika kopienā notiekošais.

Darbs kopienā esot brīvprātīgs.

Informācija par iespējamajiem pārkāpumiem ir nodota policijai tālākām pārbaudēm.

Latvijā Covid-19 atklāts vienam cilvēkam; kaimiņvalstīs daudz slimo

Latvijā trešdien, 19. augustā, Covid-19 atklāja vienam cilvēkam.

Vienu citu cilvēku ar šo koronavīrusu ievietoja slimnīcā.

Kopumā slimnīcās Latvijā šobrīd ārstējas divi Covid-19 slimnieki.

Abiem ir vidēji smaga slimības gaita.

Igaunijā un Lietuvā tikmēr vakar kopumā atklāja vairāk nekā 50 inficēšanās gadījumus ar Covid-19.

Igaunijā atklāja divdesmit jaunus saslimušos.

Bet Lietuvā Covid-19 atklāja 32 cilvēkiem.

Latviju Eiropas čempionātā pludmales volejbolā pārstāvēs 8 pāri

No Latvijas Eiropas čempionātā pludmales volejbolā piedalīsies astoņi sportistu pāri.

Sacensības notiks pēc mēneša – no 16. līdz 20. septembrim Jūrmalā.

Latviju pārstāvēs vīriešu dueti Mārtiņš Pļaviņš/Edgars Točs, Aleksandrs Samoilovs/Jānis Šmēdiņš, Mihails Samoilovs/Aleksandrs Solovejs un Ardis Bedrītis/Arnis Reliņš.

Sieviešu pāri būs Tīna Laura Graudiņa un Anastasija Kravčenoka, Varvara Brailko/Anete Namiķe, Krista Paegle/Kristīne Briede un Marta Ozoliņa/Luīze Skrastiņa.

Sacensību dalībnieki savus pretiniekus uzzinās izlozē nākamnedēļ.

Levite būs paralimpiskās kustības patronese

Latvijas Valsts prezidenta kundze Andra Levite kļūs par paralimpiskās kustības patronesi.

Šādi Levite atbalstīs paralimpiskās kustības attīstību Latvijā.

Par prezidenta kundzes iesaistīšanos ir priecīga Latvijas Paralimpiskās komitejas prezidente Daiga Dadzīte.

Viņa uzsver, ka cilvēkiem ar invaliditāti ir jādod lielākas iespējas sportot.

Viņas vērtējumā vide Latvijā kļūst aizvien pieejamāka visiem.

Taču nereti šie uzlabojumi cilvēkiem ar invaliditāti arī nedod nekādu labumu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti