Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 2. augustā

Ziņas vieglajā valodā 2. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 2. augustāAigars Rozenbergs

 

 

Autobusa avārijā 9 cietušie

Uz Liepājas-Rucavas ceļa notika autobusa un vieglās automašīnas sadursme.

Cietuši deviņi cilvēki, ieskaitot divus ārvalstu pilsoņus.

Negadījumā iesaistīts autobuss, kas devies maršrutā Klaipēda-Rīga.

 

Uz ceļiem 4 bojāgājušie

Traģiska bijusi iepriekšējā diennakts uz Latvijas autoceļiem.

Bojā gājuši četri cilvēki.

Pavisam reģistrēti 100 satiksmes negadījumi.

Tajos 18 cilvēki guvuši traumas, bet četri zaudējuši dzīvību.

Bojāgājušo vidū ir arī kāda gājēja.

Viņu sabraukušās automašīnas vadītāja, iespējams, bijusi alkohola reibumā.

Pagājušajā diennaktī aizturēti 10 autovadītāji par braukšanu reibumā.

 

Informēs par rīcību uz ceļa

Daudzi autovadītāji aizvien nezina, kas jādara, kad ceļu satiksmē piedalās operatīvais transportlīdzeklis ar ieslēgtiem skaņas signāliem un bākugunīm.

To novēroja Valsts policija un citi operatīvie dienesti.

Lai situāciju uzlabotu, Valsts policija izsludinājusi iepirkumu par informatīvo kampaņu par operatīvo transportlīdzekļu dalību ceļu satiksmē.

 

Ar Covid-19 saslima vēl 5 cilvēki

Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēti pieci jauni Covid-19 gadījumi.

Četri saslimušie kontaktējušies ar cilvēkiem, kuri atgriezušies no ārvalstīm.

Vēl ar vienu saslimušo noskaidro papildu informāciju. Pēdējā diennaktī jauni pacienti ar Covid-19 slimnīcās nav ievietoti.

Patlaban slimnīcās ārstējas četri slimnieki.

Viņiem visiem ir vidēji smaga slimības gaita.

Igaunijā pēdējā diennaktī ir 7 jauni Covid-19 gadījumi, bet Lietuvā 17.

 

Daļa iedzīvotāju remontē mājokli

Latvijā apmēram piektā daļa iedzīvotāju Covid-19 pandēmijas laikā mājās pavadīto laiku izmantojuši, lai remontētu mājokli.

Tas noskaidrots būvmateriālu tirgotāju "Knauf" aptaujā.

Krīzes situācijā visvairāk brīva laika un līdzekļu bijis gados jauniem cilvēkiem.

Viņi arī bijuši visaktīvākie remontētāji.

 

Dienvidāfrikā pieaug Covid-19 izplatība

Dienvidāfrikas Republikā ar koronavīrusu inficējušos cilvēku skaits pārsniedzis pusmiljonu.

Valsts kļuvusi par pandēmijas centru Āfrikā.

Tur konstatēta lielākā daļa no kontinentā apstiprināto inficēšanās gadījumu skaita.

Valstī notiek plaša testēšanas un apsekošanas kampaņa. Kopš pirmā gadījuma kopumā veikts vairāk nekā trīs miljons analīžu.

 

Melburnā komandantstunda

Austrālijas otrajā lielākajā pilsētā Melburnā noteikta nakts komandantstunda.

Šāds noteikums būs spēkā turpmākās sešas nedēļas.

Tāpat ieviesti arī vairāki stingri ierobežojumi.

Tas darīts, lai ierobežotu tālāku koronavīrusa izplatību.

 

Brīdina par ilgstošu pandēmiju 

Pasaules Veselības organizācija brīdinājusi, ka Covid-19 pandēmija būs ilga.

Kopš slimības izcelšanās tā visā pasaulē prasījusi vismaz 680 000 cilvēku dzīvības.

Kopējais inficēšanās gadījumu skaits pārsniedzis 17,6 miljonus.

Par to liecina ziņu aģentūras AFP apkopotie dati.

 

Berlīnē plaši protesti

Policisti protestu laikā Berlīnē, 02.08.2020.

Vācijas galvaspilsētā Berlīnē notika neatļautas demonstrācijas pret Covid-19 dēļ noteiktajiem ierobežojumiem.

Protestos šajā nedēļas nogalē ievainoti 45 policisti.

Trīs no viņiem nogādāti slimnīcās.

Vakar plašajās protesta akcijās 133 cilvēki aizturēti par pretošanos policistiem, kārtības traucēšanu un konstitūcijā neatļautu simbolu izmantošanu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt