Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 19. augustā

Ziņas vieglajā valodā 19. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 19. augustāAgnese Vasermane

 

 

ES neatzīst Baltkrievijas prezidenta vēlēšanu rezultātus

Eiropas Savienības (ES) dalībvalstis neatzīst Baltkrievijas prezidenta vēlēšanu rezultātus.

Eiropas Savienība arī nosoda vardarbību pret protestētājiem Baltkrievijā.

Tā izlēma trešdien, 19. augustā, Eiropadomes sanāksmē.

Eiropadome ir Eiropas Savienības institūcija.

Tās biedri ir Eiropas Savienības dalībvalstu līderi, Eiropas Komisijas prezidente Urzula fon der Leiena un Eiropadomes priekšsēdētājs Šarls Mišels.

Latviju Eiropadomē pašlaik pārstāv ministru prezidents Krišjānis Kariņš no partijas „Jaunā Vienotība”.

Baltkrievijā turpinās protesti

Baltkrievijā jau 11. dienu pēc kārtas notika protesti.

Cilvēki pieprasa ilggadējā Baltkrievijas prezidenta Aleksandra Lukašenko atkāpšanos no amata.

Specvienības kaujinieki trešdien, 19. augustā, izdzenāja cilvēkus pie viena no lielākajiem Baltkrievijas uzņēmumiem – Minskas Traktoru rūpnīcas.

Ielās izgāja arī Lukašenko atbalstītāji.

Demokrātu partijas prezidenta kandidāts būs Džo Baidens

Amerikas prezidenta amata kandidāts no Demokrātu partijas būs Džo Baidens.

Tā nolēma viņa partijas biedri.

Šis būs jau trešais Baidena mēģinājums kļūt par Amerikas prezidentu.

Viņa pretinieks būs šī brīža Amerikas prezidents Donalds Tramps no Republikāņu partijas.

Amerikas prezidenta vēlēšanas notiks 3. novembrī.

Džo Baidens svin savas kandidatūras oficiālu nominēšanu ASV prezidenta amatam. 18.08.2020.

Covid-19 aizvadītajā diennaktī - trim cilvēkiem

Latvijā otrdien, 18. augustā, Covid-19 atklāja trim cilvēkiem.

Veica vairāk nekā divus tūkstošus testu.

Saslimušie dzīvo Liepājā, Jelgavā un Ogres novadā.

Viņi visi pēdējā laikā ir bijuši ārzemēs.

Šobrīd Latvijā ar Covid-19 inficētie cilvēki dzīvo kopumā 46 pašvaldībās.

Visvairāk saslimušo ir Rīgā – 78 cilvēki.

Lietuvā otrdien Covid-19 atklāja 23 cilvēkiem.

Veica gandrīz piectūkstoš testu.

Tātad veica divas reizes vairāk analīžu nekā Latvijā.

Igaunijā savukārt Covid-19 otrdien atklāja septiņiem cilvēkiem.

Un veica ap tūkstoti testu (mazāk nekā Latvijā).

Iecirkni mainījuši gandrīz 4000 vēlētāju

Rīgas domes vēlēšanu iecirkni mainījuši gandrīz četri tūkstoši vēlētāju.

Šādi ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes dati.

Rīgas domes vēlēšanās balsos arī apmēram 1400 cilvēku no citām pašvaldībām, jo viņiem Rīgā pieder īpašumi.

Par vēlēšanu iecirkni Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde katru rīdzinieku informēja vēstulē.

Ja gadījumā vēstule nav saņemta, var zvanīt Centrālajai vēlēšanu komisijai pa telefonu – 67 049 999.

Rīgas domes vēlēšanas notiks 29. augustā.

Kristaps Porziņģis

Basketbolists Porziņģis - savainojies

Basketbolists Kristaps Porziņģis ir savainojies un ievietots Dalasas "Mavericks" komandas savainoto spēlētāju sarakstā.

Pagaidām nav skaidrs, vai viņš varēs piedalīties nākamajā Nacionālās basketbola asociācijas turnīra spēlē.

Porziņģim sāp labais ceļgals.

Pirms diviem gadiem Porziņģim plīsa krusteniskās saites kreisās kājas ceļgalā.

Šosezon viņš izlaida desmit spēles, jo juta stipras sāpes otrā – labajā – ceļgalā.

Miris hokejists Deils Haverčuks

57 gadu vecumā miris leģendārais hokejists Deils Haverčuks.

Viņš bija Nacionālās hokeja līgas divdesmitais visu laiku rezultatīvākais spēlētājs.

Haverčukam bija onkoloģiska saslimšana.

Haverčuks savulaik spēlēja Vinipegas "Jets", Bufalo "Sabres", Sentluisas "Blues" un Filadelfijas "Flyers" komandā.

Pēc spēlētāja karjeras beigām viņš bija hokeja treneris.

2001. gadā Haverčuku uzņēma hokeja Slavas zālē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt