Ziņas vieglajā valodā 18.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem un 2 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 18. februārī.

 

Ziņas vieglajā valodā 18.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Martā varēs atsākt darbu frizieri

1. martā atkal varēs strādāt frizieri, manikīra un pedikīra speciālisti.
Viņiem būs jāievēro stingri drošības noteikumi, un viņus pārbaudīs.
Nākamnedēļ valdība varētu lemt arī par citu skaistumkopšanas pakalpojumu atļaušanu.
Skaistumkopšanas nozarē paredz cenu kāpumu par pakalpojumiem

Nākamnedēļ 25 pašvaldībās 1.-4. klašu skolēni dosies uz skolu

No nākamās nedēļas uz skolu varēs doties 1. līdz 4. klašu skolēni pašvaldībās ar zemu Covid-19 izplatību.
Patlaban tas būs iespējams 25 pašvaldībās.
Šajās pašvaldībās saslimstība ir ap 200 gadījumu uz 100 000 iedzīvotāju.
Pašvaldības, kurās sākumskolas bērni varēs doties uz skolu, reizi nedēļā paziņos Slimību profilakses un kontroles centrs

Pansionātos vakcinācija pret Covid-19 notiek lēni

Pansionātos vakcinācija pret Covid-19 notiek lēni.
Lai paātrinātu potēšanos, vakcinācijas izbraucienus, kas bija paredzēti februāra beigās un martā, pārcels agrāk.
Vakcinācijas birojā saka, ka šonedēļ sociālās aprūpes centros plāno vakcinēt vairāk nekā 3000 cilvēku.

Latvijā atklāti vēl 708 jauni Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 708 jauni Covid-19 gadījumi un 13 cilvēki miruši.
Slimnīcās ir 852 Covid-19 pacienti.
85 culvēkiem ir smaga slimības gaita.
Vairums atklāto Covid-19 gadījumu reģistrēti Rīgā, Daugavpilī un Liepājā.

Igaunijā noteikti jauni ierobežojumi

Igaunijā noteikti jauni ierobežojumi Covid-19 izplatības novēršanai.
Lielākā daļa skolēnu mācīsies attālināti.
Būs slēgti SPA centri, bet restorānus, teātrus un kino varēs apmeklēt.
Igaunijā ar katru dienu pieaug saslimstība ar Covid-19.
Trešdien, 17. februārī, atklāja gandrīz tūkstoti inficēto.
Tikmēr Lietuvā inficēšanās mazinās.
Trešdien, 17. februārī, atklāti 365 jauni gadījumi.

Izmaksās 500 eiro pabalstu par katru bērnu

Līdz marta beigām ģimenēm izmaksās 500 eiro vienreizēju pabalstu par katru bērnu.
To ceturtdien, 18. februārī, atbalstīja Saeima.
No budžeta tam būs nepieciešami 182 miljoni eiro.

Rīgā slēgs un reorganizēs vairākas skolas

Rīgā slēgs un reorganizēs vairākas skolas.
Likvidēs Rīgas Jāņa Poruka vidusskolu un Rīgas Mūzikas vidusskolu.
Šo skolu programmu īstenos 45. vidusskola un Rīgas Valdorfa skola.
Vēl vairākas skolas apvienos.
Par izmaiņām vēl lems Rīgas domes deputāti.

Baltkrievijā par protestu filmēšanu notiesātas divas žurnālistes

Baltkrievijā par protestu filmēšanu notiesātas divas žurnālistes.
Viņām piespriesti divi gadi cietumā.
Baltkrievu žurnālistes strādā telekanālā „Belsat”, kas atrodas Polijā.
Abas žurnālistes apsūdz par demonstrāciju organizēšanu.
Viņas to noliedz.
Viņas saka, ka darījušas savu darbu un atspoguļojušas protesta akciju.

Vairākos ASV štatos netipisks aukstums

Vairākos Amerikas Savienoto Valstu štatos ir netipiski zema gaisa temperatūra, ledains vējš un daudz sniega.
Sniega vētras brīdinājumu saņēmuši vairāk nekā 100 000 cilvēku no Teksasas austrumdaļas līdz Merilendai.
Smagākā situācija ir Teksasā.
Tur ir problēmas ar elektrību, apkuri un ūdens apgādi.

Miris krievu aktieris Andrejs Mjagkovs

82 gadu vecumā miris krievu aktieris Andrejs Mjagkovs.
Viņš tēloja galveno lomu Eldara Rjazanova filmās "Likteņa ironija jeb Vieglu garu!", "Dienesta romāns" un "Cietsirdīgā romance".

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti