Ziņas vieglajā valodā 18. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 18.jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Pašvaldības reformā grib apriņķus un vairāk naudas no valsts

Latvijas pašvaldībām ir padomā cits veids, kā varētu sadalīt Latvijas teritoriju.

Šo plānu izstrādāja trīs Latvijas zinātnieki.

Viņi iepriekš sadarbojās ar dažādām pašvaldību organizācijām.

Zinātnieki piedāvā Latvijā veidot apriņķus, kam vajadzētu vairāk naudas no valsts.

Šobrīd politiķi apspriež modeli, ka Latvijas teritorija ir sadalīta 35 pašvaldībās.

Šo dalījumu piedāvā Vides un reģionālās attīstības ministrija.

Līdz ar to pašvaldību skaitu vajadzētu samazināt, jo šobrīd Latvijā ir 119 pašvaldības.

Igaunijā pasažieru autobusa un kravas automašīnas sadursmē cietuši 26 cilvēki

Ceturtdien, 18. jūlijā, notika smaga autobusa avārija Igaunijā.

Harju apriņķī pasažieru autobuss ietriecās kravas mašīnā, kas stāvēja ceļa malā.

Avārijā cieta 26 cilvēki.

Lielākā daļa no viņiem šobrīd atrodas slimnīcā.

Ceļa malā stāvošajai kravas mašīnai bija ieslēgtas avārijas gaismas.

Tā norāda policija.

Acīmredzot autobusa šoferis nebija pietiekami uzmanīgs.

EP aicina Krieviju atbrīvot nelikumīgi aizturētos Ukrainas pilsoņus

Eiropas Parlaments aicina atbrīvot Krievijā aizturētos ukraiņus.

Eiropas Parlaments uzskata, ka ukraiņi aizturēti nelikumīgi.

Krievijā ir apcietināti vairāki Krimas tatāri.

Viņi pirms nedēļas piedalījās demonstrācijā Sarkanajā laukumā.

Krievijā ir apcietināti arī 24 ukraiņu jūrnieki.

Viņus aizturēja pagājušā gada rudenī netālu no Kerčas šauruma.

Šis šaurums ir vieta jūrā, kas savieno Azovas jūru ar Melno jūru.

Skvernelis: Lietuva nevarēs iztikt bez jauniem nodokļiem un nodokļu progresivitātes

Lietuvā būs jauni nodokļi.

Tā norāda topošais Lietuvas premjerministrs Sauļus Skvernelis.

Lietuvā pagājušonedēļ amatā stājās jauns prezidents Gitans Nausēda.

Viņš stājies līdzšinējās Lietuvas prezidentes Daļas Grībauskaites vietā.

Līdz ar jauno prezidentu ir jāveido arī jauna Lietuvas valdība.

Lietuvas prezidents to lūdza izdarīt līdzšinējam premjerministram Skvernelim.

Jūrmalā sāksies festivāls "Laima Rendezvous Jūrmala 2019"

Ceturtdien, 18. jūlijā, Jūrmalā sākas Laimas Vaikules mūzikas festivāls.

Festivāla koncerti notiks četras dienas.

Laimas Vaikules festivāls Dzintaru koncertzālē notiek jau piekto reizi.

Visi dziedātāji festivālā uzstājas orķestra pavadījumā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti