Ziņas vieglajā valodā 17. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 1 mēneša.

Ziņas vieglajā valodā 17. martā.

Ziņas vieglajā valodā 17. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Ukrainā būtisku izmaiņu nav

Sākoties ceturtajai nedēļai kopš Krievijas atkārtotā iebrukuma Ukrainā, būtisku izmaiņu nav.

Joprojām turpinās Krievijas spēku spēcīgie uzlidojumi un apšaudes.

Tiek nogalināti arī civiliedzīvotāji.

Ukraina turpina pretoties.

Kritiska situācija joprojām ir Mariupolē.

ANO Starptautiskās tiesas prasību izbeigt iebrukumu Ukrainā Krievija noraida

ANO Starptautiskās tiesas prasību izbeigt iebrukumu Ukrainā Krievija noraida.

Ukraina aicina pasludināt Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu par kara noziedznieku.

Kopš karadarbības sākuma Ukrainu pametuši nepilni 3,2 miljoni bēgļu

Kopš karadarbības sākuma Ukrainu pametuši nepilni 3,2 miljoni bēgļu.

Galvenokārt bēgļi ir sievietes un bērni.

Taču ir arī tūkstošiem cilvēku, kuri atgriežas, lai aizstāvētu dzimteni.

Ukrainas kara sekas ietekmēs arī pasaules ekonomikas izaugsmi

Ukrainas kara sekas ietekmēs arī pasaules ekonomikas izaugsmi.

Tā prognozē Ekonomiskās darbības un attīstības organizācija.

Ārpus Krievijas un Ukrainas vissmagāko ietekmi izjutīs Eiropa.

Saeima aicina ANO dalībvalstis ieviest lidojumu aizlieguma zonu virs Ukrainas

Saeima šodien pieņēma paziņojumu, kurā aicina ANO dalībvalstis nekavējoties ieviest lidojumu aizlieguma zonu virs Ukrainas.

Parlaments pauž stingru atbalstu Ukrainai.

Parlaments uzsver, ka Krievijas neattaisnojamais iebrukums Ukrainā ir rupjš Krievijas saistību pārkāpums.

Paziņojums ir simbolisks žests un aicinājums katrai dalībvalstij.

Līdzīgu rezolūciju pieņēma arī abas pārējās Baltijas valstis.

ANO kopīgu lēmumu šajā ziņā nespētu pieņemt – Krievijas veto tiesību dēļ.

Arī Latvijā sāk izmeklēt Krievijas kara noziegumus Ukrainā

Arī Latvijā sāk izmeklēt Krievijas kara noziegumus Ukrainā.

Drošības dienesti īpaši aicina atsaukties Ukrainas kara bēgļus, kuri notiekošo ir fotografējuši vai filmējuši.

Latvijā grūti apzināt tos, kam jāpiemēro sankcijas

Latvijā nav vienas atbildīgās iestādes, kurai būtu jāapzina un jāuzrauga, kam pie mums jāpiemēro Eiropas Savienības un ASV noteiktās sankcijas pret Krieviju un Baltkrieviju.

Ar to nodarbojas gandrīz desmit dažādu institūciju.

Turklāt to pieeja ir visai atšķirīga.

Dzērājšoferim piespriež 13 gadus cietumā

Dzērājšoferim, kurš Rīgā, Pļavniekos nobrauca astoņus gadus vecu meitenīti, tiesa ceturtdien piesprieda 13 gadus cietumā.

Viņam bojāgājušā bērna ģimenei būs arī jāmaksā 15 tūkstoš eiro kompensācija.

Traģiskais negadījums notika janvārī.

Bezzubova slepkavības lietā prokuratūra pie kriminālatbildības sauc sešus cilvēkus

Saistībā ar futbola aģenta Romāna Bezzubova slepkavību pērn aprīlī  prokuratūra pie kriminālatbildības sauc sešus cilvēkus.

Tas ir par slepkavību sevišķi pastiprinošos apstākļos, ja to izdarījusi organizēta grupa.

Plašāk prokuratūra pagaidām nekomentē.

Latvijā sākas gripas epidēmija

No ceturtdienas Latvijā noteikta gripas epidēmija.

Mediķi atgādina, ka vislabākā aizsardzība ir vakcinācija.

Milzīgu gripas uzliesmojumu šajā gadā infektologs neprognozē.

Latvijā atklāti vēl 5253 jauni Covid-19 gadījumi

Latvijā atklāti vēl 5253 jauni Covid-19 gadījumi.

Miruši 14 inficēti cilvēki.

Šobrīd augstākā saslimstība ir Rēzeknē.

Vakcinācijas projekta nodaļu varētu likvidēt gada otrajā pusē

Vakcinācijas nodaļu, ko izveidoja, lai organizētu Covid-19 vakcinācijas procesu, varētu likvidēt gada otrajā pusē.

Tā saka veselības ministrs.

Viņš arī atgādina, ka no aprīļa plāno atcelt gandrīz visus Covid-19 ierobežojumus.

Būs vien atsevišķi izņēmumi dažās nozarēs.

Tāpat vēl diskutē par sertifikātiem izglītības jomā.

Laika ziņas

Nākamajā naktī un arī rīt dienā būs skaidrs un sauss laiks.

Vien pēcpusdienā vietām Kurzemē un valsts centrālajā daļā iespējams īslaicīgs lietus.

Naktī pūtīs mērens dienvidaustrumu, dienā – dienvidu vējš.

Gaisa temperatūra naktī -5..0, austrumu rajonos līdz var būt līdz -10 grādu sals.

Dienā +3…+8°.

Rīgā skaidrs laiks.

Pēcpusdienā mākoņu būs vairāk, bet nokrišņu nebūs.

Gaisa temperatūra naktī -2…-1°, dienā +6…+8°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti