Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 17. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 17. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 17. jūnijāPārsla Saktiņa

 

 

Veido vietu vardarbībā cietušu bērnus saudzīgai iztaujāšanai

Arī Latvijā veido vietu, kur nopratinās vardarbībā cietušus bērnus.

Tā būs droša vieta, kur ar bērnu draudzīgi aprunāsies speciālisti.

Bērnam par pārdzīvotu būs jāstāsta tikai vienu reizi.

Pašlaik vardarbībā cietušos bērnus izvaicā vairākas reizes.

Bērniem tas rada lielu pārdzīvojumu.

“Bērna māja” atradīsies Rīgā, Bērnu slimnīcas teritorijā.

Tai jābūt gatavai pēc trīs gadiem.

 

Pret Covid-19 vakcinēs arī lielveikalos

Poti pret Covid-19 varēs saņemt arī lielajos tirdzniecības centros.

Visā Latvijā tirdzniecības centros plāno atvērt vairāk nekā 20 vakcinācijas vietas.

No 19. jūnija poti pret Covid-19 varēs saņemt arī gadatirgos visā Latvijā.

Uz poti iepriekš nebūs jāpiesakās.

 

 

Pārtrauks Covid-19 pabalstus

Pabalstus Covid-19 krīzē cietušajiem pakāpeniski izbeigs.

To paziņoja Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība").

Kariņš uzskata, ka visiem jāsāk strādāt, jo katrs var saņemt poti pret Covid-19.

Tas nebūtu pareizi, ja valsts uzturētu tos, kas negrib atsākt darbu. Tā domā Kariņš.

 

Vairāk smagi slimo Covid-19 pacienu

Latvijā aizvadītajā diennaktī atklāja 141 jaunu Covid-19 gadījumu, septiņi slimnieki miruši.

Slimnīcās ārstējas 258 Covid-19 pacienti.

Palielinājies smagi slimo Covid-19 pacienu skaits.

Patlaban reanimācijā ir 41 Covid-19 slimnieks..

 

 

Covid-19 Lietuvā un Igaunijā

Lietuvā Covid-19 atklāts vēl 104 cilvēkiem, bet miruši 4 inficēti cilvēki.

Igaunijā 40 cilvēkiem atklāts Covid-19, bet miris viens Covid-19 slimnieks.

 

Igaunija ziedos vakcīnas pret Covid-19

Igaunija ziedos citām valstīm 900 tūkstošus "AstraZeneca" Covid-19 vakcīnas devu.

Igaunijai tās nav vajadzīgas.

Igaunija pasūtījusi vairāk Covid-19 vakcīnu devu, nekā nepieciešams, lai sapotētu tās iedzīvotājus.

Tāpēc tagad tā var palīdzēt citām valstīm.

Ziedotās vakcīnas saņems Armēnija, Azerbaidžāna, Gruzija, Moldova un Ukraina.

 

Brīdina par karstumu

Latvijā sācies ļoti karsts laiks.

Piektdien, 18. jūnijā, gaisa temperatūra pietuvosies +30 grādiem.

Turpmākajās dienās gaisa temperatūra sasniegs +32 grādus.

Karstajā laikā jābūt ļoti uzmanīgiem, jāizvairās no pārkaršanas.

Jāparūpējas par mājdzīvniekiem.

Cilvēkiem jābūt uzmanīgiem ar uguni.

Karstā un sausā laika dēļ mežos ātri var izcelties ugunsgrēks.

Nedrīkst kurināt ugunskurus un mest zemē izsmēķus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt