Ziņas vieglajā valodā 17. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 17. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 17. jūnijāPārsla Saktiņa

     

     

     

    Kļūs karstāk

    Ceturtdien, 18. jūnijā, pastiprināsies karstums.

    Gaisa temperatūra vietām sasniegs +33 grādus.

    Tas ir ļoti stiprs karstums.

    Cilvēkiem jābūt ļoti uzmanīgiem.

    Ir jāpieskata mazi bērni un veci cilvēki.

    Jāparūpējas arī par mājdzīvniekiem.

     

    Izmeklē iepirkumu policijā

    Valsts policijā, iespējams, pārkāpts likums.

    Iekšējās drošības birojs izmeklē iespējamu krāpšanu divos policijas formas tērpu iepirkumos.

    Kratīšana notikusi arī policijas priekšnieka vietnieku dzīves vietās un darba kabinetos.

    Amatpersonas nav aizturētas un turpina dienestu policijā.

     

    Skolotāji gatavojas protestiem

    Pedagogu arodbiedrība atkal gatavojas protestiem.

    Šoreiz arodbiedrība nav apmierināta ar to, ka valdība neiedeva naudu algu paaugstināšanai augstskolu pasniedzējiem.

    Valdība par to sola lemt vēlāk.

    Patlaban valdība piešķīrusi 8 miljonus eiro skolotāju algu paaugstināšanai.

    Par 40 eiro lielāku algu skolotāji saņems no septembra.

     

    No Covid-19 miruši divi pansionāra iemītnieki

    Aizvadītajā diennaktī no Covid-19 miruši divi sociālās aprūpes centra “Mārsnēni” iemītnieki.

    Mirušie bija vecumā no 80 līdz 85 gadiem.

    Viņiem bija vairākas hroniskas saslimšanas.

    Maijā aprūpes centrā “Mārsnēni” ar Covid-19 saslima gan iemītnieki, gan darbinieki.

    Patlaban 13 saslimušie ir izveseļojušies.

    Centrā kopumā inficējās 47 cilvēki.

    Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti seši jauni saslimušie ar Covid-19.

    Zināms, ka viens no saslimušajiem inficējies Krievijā.

    Pārējie pieci ir no divām ģimenēm. Viņi inficējušies no ģimenes locekļiem.

     

    Lietuvā beigusies karantīna

    Lietuvā ir atcelts Covid-19 pandēmijas dēļ noteiktais karantīnas režīms.

    Cilvēkiem sabiedriskās vietās vairs nav obligāti jāizmanto sejas maskas.

    Taču cilvēkiem ir jābūt piesardzīgiem un jāievēro pastiprināta higiēna.

     

    Izraēlā  pieaug saslimšana ar Covid-19

    Izraēlā reģistrēts lielākais Covid-19 gadījumu skaits divos mēnešos.

    Saslimšana palielinājās, kopš atcēla vairākus ierobežojumus.

    Tāpēc tagad ārkārtas pasākumi atjaunoti.

    Sabiedriskajās vietā Izraēlā atkal jāvalkā sejas maskas.

     

    Piedzimuši trīnīši

    Rīgas Dzemdību namā piedzimuši trīnīši.

    Visi trīs ir puikas.

    Ģimenē jau ir četri bērni, no kuriem trīs ir meitenes, bet viens – puika.

    Nepilnu stundu pēc trīnīšu piedzimšanas Dzemdību namā piedzima arī dvīņu puikas.

    Dvīņi Dzemdību namā piedzimst daudz biežāk nekā trīnīši.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti