Ziņas vieglajā valodā 17. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 17. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 17. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Nosaka jaunus Covid-19 ierobežojumus

No pirmdienas, 21. decembra, Latvijā būs stingrāki ierobežojumi.

Tie būs spēkā trīs nedēļas – līdz 11. janvārim.

Šajā laikā būs slēgtas frizētavas un citas skaistumkopšanas vietas.

Arī muzeji būs slēgti.

Veikali būs atvērti.

Veikalos arī sestdienās un svētdienās varēs nopirkt cigaretes un alkoholu.

Atļauts tirgot arī apkurei nepieciešamās preces.

Varēs nopirkt arī spuldzes un baterijas.

Valdības vadītājs Krišjānis Kariņš saka, ja desmit dienās Covid-19 izplatība nemazināsies, valdība ieviesīs plašus pārvietošanās ierobežojumus.

 

Latvijā Covid-19 infekcija atklāta vēl 1040 cilvēkiem

Pagājušajā diennaktī Latvijā atklāja 1040 jaunus Covid-19 gadījumus.

Tas ir līdz šim lielākais vienā diennaktī atklāto inficēto skaits.

12 koronavīrusa pacienti miruši.

Slimnīcās ir palielinājies smagi slimu Covid-19 pacientu skaits.

Slimnīcās ārstējās 833 cilvēki, bet smagā stāvoklī ir 47.

Visvairāk inficēto atklāj Rīgā, bet saslimstība strauji izplatās arī Daugavpilī.

 

Rīgā aizliedz protesta akcijas rīkošanu

Rīgas dome aizliedza nodibinājuma "Tautas varas fronte" svētdien plānoto protesta akciju.

Pašvaldība netic rīkotājiem, ka akcijas laikā cilvēki ievēros visus drošības pasākumus.

Tāpēc akcija nedrīkstēs notikt.

Pagājušās nedēļas nogalē Rīgā notika divi mītiņi, kuros cilvēki pārkāpa valstī noteiktos ierobežojumus.

Policija turpmāk pievērsīs īpašu uzmanību cilvēku pulcēšanās vietām.

 

Eiropas Savienībā vakcinācija pret Covid-19 sāksies 27. decembrī

Eiropas Savienības dalībvalstīs vakcinācija pret Covid-19 sāksies 27. decembrī.

To šodien paziņoja Eiropas Komisijas prezidente Urzula fon der Leiena.

Pagaidām Eiropas Savienībā nav reģistrēta neviena Covid-19 vakcīna, taču Eiropas Zāļu aģentūra nākampirmdien, 21. decembrī, sola atļaut “Pfizer” un “BioNTech” vakcīnu.

Šo vakcīnu jau izmanto Lielbritānijā un Amerikas Savienotajās Valstīs.

 

No Covid-19 mirušo skaits Eiropā pārsniedzis pusmiljonu

Eiropā no Covid-19 mirušo cilvēku skaits šodien pārsniedzis pusmiljonu.

Tas ir vislielākais no koronavīrusa mirušo skaits pasaulē.

Vairāk nekā puse nāves gadījumu Eiropā reģistrēti piecās valstīs: Itālijā, Lielbritānijā, Francijā, Krievijā un Spānijā.

Kopš oktobra Eiropā ir arī visvairāk jaunatklāto inficēšanās gadījumu.

 

Saeima apstiprina NBS komandieri un vides ministru

Saeima šodien vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministra amatā ievēlēja Artūru Tomu Plešu ("Attīstībai/Par!").

Un vēl Saeima šodien Nacionālo bruņoto spēku komandiera amatā atkārtoti apstiprināja ģenerālleitnantu Leonīdu Kalniņu.

 

Atklāts labdarības maratons "Dod pieci!"

Šodien atklāts labdarības maratons "Dod pieci!".

Šoreiz tajā vāc naudu cietušajiem no vardarbības ģimenē.

Plānots izveidot ātrās reaģēšanas jeb krīzes fondu.

Tas palīdzēs vardarbības upuriem risināt neatliekamas problēmas.

 

Laika ziņas 

Piektdien Latvijā gaidāms lietus un slapjš sniegs.

Ceļi vietām būs slideni.

Dienvidu vējš būs mērens 2-7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī būs 0..+5 grādi, dienā +2...+ 7 grādi.

Rīgā piektdien palaikam nedaudz līs, no rīta gaidāms arī slapjš sniegs.

Dienvidrietumu, dienvidu vējš 2-7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī +2…+4 grādi, dienā +5…+6 grādi.

Laika tips: 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti