Ziņas vieglajā valodā 16. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 16. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 16. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Krievija turpina apšaudīt Ukrainu

Krievija turpina apšaudīt Ukrainu.

Aizvadītajā naktī Zaporižjas apgabalā sagrāva divas skolas.

Irāna varētu nodot Krievijai ballistiskās raķetes un bezpilota lidaparātus

Irāna varētu nodot Krievijai ballistiskās raķetes un bezpilota lidaparātus, lai karotu Ukrainā.

Par to ziņo izdevums "The Washington Post".

Irāna šādu informāciju noliedz.

Rumānija arī izmeklēs kara noziegumus Ukrainā

Rumānija būs septītais dalībnieks apvienotajā izmeklēšanas grupā par kara noziegumiem Ukrainā.

Šī grupa izmeklēs un vāks pierādījumus, lai varētu sodīt vainīgos.

To martā izveidoja Lietuva, Polija, Ukraina ar Starptautiskās krimināltiesas prokuratūras dalību.

Vēlāk pievienojās Igaunija, Latvija un Slovākija.

Vizmaz četri cilvēki gājuši bojā cietuma ugunsgrēkā Irānā

Vismaz 4 cilvēki gāja bojā un vairāk nekā 60 ievainoja ugunsgrēkā Irānas galvaspilsētas Teherānas Evinas cietumā.

Sākotnēji izskanēja bažas, ka tas varētu būt saistīts ar plašajiem protestiem, kuros Irānā pēdējo nedēļu laikā piedalījās simtiem tūkstoši cilvēku.

Varas iestādes šādu saistību noliedz.

Ķīnā sācies valdošās Komunistiskās partijas 20. kongress

Ķīnā sācies valdošās Komunistiskās partijas 20. kongress.

Gaidāms, ka nedēļu ilgajā kongresā Sji Dziņpiņu pārvēlēs partijas ģenerālsekretāra amatā.

Tad viņš būs tikai otrais līderis aiz Mao Dzeduna, kuru pārvēlē uz trešo termiņu.

Parīzes ielās šodien izgāja tūkstošiem cilvēku un protestēja pret cenu celšanos

Parīzes ielās šodien izgāja tūkstošiem cilvēku un protestēja pret cenu celšanos.

Francijā trešo nedēļu turpinās naftas pārstrādes rūpnīcu darbinieku streiks.

Tas Francijā radījis degvielas deficītu.

Demonstrāciju organizē kreisās partijas.

Atcels simtiem Vācijas zemo cenu lidsabiedrības "Eurowings" reisu

Atcels simtiem Vācijas zemo cenu lidsabiedrības "Eurowings" reisu.

Tas saistīts ar pilotu streiku.

Atcels reisus, kas paredzēti no rītdienas līdz trešdienai.

Daļa no tiem gan notiks.

Tas jau ir otrais pilotu streiks pēdējās pusotras nedēļas laikā.

Piloti prasa labākus darba apstākļus.

Darbadevēja piedāvājums viņus neapmierina.

Nākamajā nedēļā turpināsies sarunas par jauno valdību

Nākamajā nedēļā turpināsies sarunas par jauno valdību.

"Progresīvo" izredzes būt tajā sarūk.

Politologs Filips Rajevskis prognozē, ka nākamnedēļ sarunas turpināsies par to, lai izveidotu trīs partiju koalīciju.

Tad tajā būtu "Jaunā Vienotība", ''Apvienotais saraksts'' un Nacionālā apvienība.

Policija sāk izmeklēt ugunsgrēku Zaubē

Policija sāk izmeklēt ugunsgrēku Zaubē.

Tajā aizdegās vai tīši aizdedzināja draudzes namu, kurā mīt ukraiņu bēgļu ģimene.

Policijai pagaidām nav pierādījumu, ka ģimeni ēkā iesprostoja.

Tā tas izskanēja sociālajos tīklos.

Latvijā trūkst psihologu un psihoterapeitu

Latvijā valsts apmaksātu psihisko palīdzību piedāvā gandrīz 100 speciālistu.

Tomēr tas ir par maz, jo iedzīvotāju interese ir daudz lielāka.

Aicina pieteikties vēl speciālistus.

Īpaši trūkst psihoterapeitu.

"Rīgas" 3x3 basketbolisti uzvar pasaules tūres "Challenger" turnīrā Dienvidkorejā

"Rīgas" 3x3 basketbolisti uzvarēja pasaules tūres "Challenger" turnīrā Dienvidkorejā.

Pusfināla mačā Rīgas komanda ar 21:20 pieveica spēcīgo Serbijas komandu.

Finālā viņi uzvarēja Vīnes komandu no Austrijas ar 21:15.

Uzvara arī nozīmēja iespēju novembrī piedalīties augstāka līmeņa sacensībās Saūda Arābijā.

Nākamās nedēļas vidū kļūs vēsāks, bet pirmdiena būs mākoņaina

Nākamās nedēļas vidū kļūs vēsāks.

Savukārt nākamā nakts un arī pirmdiena būs mākoņaina, vietām skaidrosies.

Naktī pārsvarā valsts austrumos iespējams īslaicīgs lietus un vietām arī pērkona negaiss.

Savukārt dienā nokrišņu nebūs.

Pūtīs diezgan stiprs dienvidrietumu, rietumu vējš.

Piekrastē vējš būs brāzmains.

Gaisa temperatūra naktī 8…12, dienā 11…15.

Rīgā – daļēji mākoņains, bez lietus.

Pūtīs mērens dienvidrietumu, rietumu vējš.

Gaisa temperatūra naktī 8… 10, dienā 13…15.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti