Ziņas vieglajā valodā 15. maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. maijā

Ziņas vieglajā valodā 15. maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Ēnu ekonomika Latvijā palielinās

Pērn tā pieauga par vairāk nekā 2 procentpunktiem salīdzinājumā ar 2017. gadu.

Tādējādi budžetam aizplūda garām aptuveni miljards eiro. Tā liecina jaunākais „Rīgas ekonomikas augstskolas Ēnu ekonomikas indekss”.

Divos Veselības ministrijas iepirkumos aizdomas par krāpniecību un politisku iejaukšanos

Tā šodien sacīja veselības ministre Ilze Viņķele no „Attīstībai/Par!”.

Viens no iepirkumiem saistīts ar datu bāzes izveidi.

Savukārt otrs - ar komunikācijas tehnoloģiju centralizāciju.

To atklāja Viņķele.

Atbrīvo Rīgas tūrisma attīstības biroja amatpersonu

No izolatora šodien atbrīvoja Rīgas tūrisma attīstības biroja valdes locekli Vitu Jermoloviču.

Tāpat brīvībā nonāca biroja vadītāja Inguna Priedīte.

Iemesls ir Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja lieta.

Tā saistīta ar naudas izšķērdēšanu, dokumentu viltošanu un krāpšanu.

Lietā birojs vērtē Tūrisma biroja amatpersonas.

Valsts kontroles skatījumā pašvaldības nodibinājums nelikumīgi iztērēja aptuveni 17 miljonus eiro.

Televīzijas konkursa nolikumā nepilnības

Latvijas Televīzijas valdes konkursa nolikumā bija nepilnības.

Tā mediju uzrauga darbu pārbaudē novērtēja prokuratūra.

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome secinājumus gan pieņems tikai zināšanai.

Iepriekš uzrauga darbu saistībā ar Latvijas Televīzijas vadības izvēli apšaubīja arī Latvijas Žurnālistu asociācija.

Par Zakatistovu vēl nelēma

Saeimas komisijā šodien nelēma par „KPV LV” politiķi Ati Zakatistovu.

Prokuratūra pret viņu plāno kriminālvajāšanu.

Tam nepieciešama deputātu atļauja.

Pie šī jautājuma politiķi atgriezīsies pēc divām nedēļām.

Eiropā lētāki mobilo sakaru pakalpojumi

Mobilo sakaru pakalpojumi Eiropā no šodienas ir lētāki.

Viena īsziņa maksā sešus centus.

Bet viena zvana minūte ne vairāk par 19 centiem.

Līdz šim katrs operators tarifus piemēroja atšķirīgi.

Alabamas štatā būs stingrākais aborta aizliegums ASV

Tas attieksies arī uz izvarošanas gadījumiem.

Šādu likumprojektu pieņēma politiķi.

Tādējādi grūtniecības pārtraukšana principā nebūs iespējama.

Jaunus aborta ierobežojumus plāno arī 16 citi štati.

Ziemeļkorejā turpinās sausuma periods.

Tas ir nopietnākais pēdējo četrdesmit gadu laikā.

Šādi laikapstākļi gaidāmi līdz mēneša beigām.

Izolētajā valstī arī pastāv bažas par pārtikas krīzi.

ASV plāno sankcijas saistībā ar „Nord Stream 2” projektu

Savienotās Valstis plāno sankcijas saistībā ar „Nord Stream 2” projektu.

Tās vērsīs pret gāzesvada būvniecībā iesaistītajiem.

Šāds solis saasinās attiecības ar Eiropu.

Tā prognozē analītiķi.

Izmēģinājuma braucienā nozog "Ferrari"

Automašīnu kolekcionārs izmēģinājuma braucienā nozaga „Ferrari”.

1985. gada modeļa vērtība ir gandrīz 2 miljoni eiro.

Vēlāk spēkratu atrada garāžā.

Par to informēja Vācijas pilsētas Diseldorfas policija.

Mezļikins spēlēs Nacionālajā hokeja līgā

Latvijas izlases vārtsargs Elvis Merzļikins spēlēs Nacionālajā hokeja līgā.

Viņš pārstāvēs Kolumbusas „Blue Jackets” vienību.

Līgumu abas puses noslēdza uz vienu gadu.

To apstiprināja jaunā komanda.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti