Latvijā - vēl 3065 Covid-19 gadījumi
Latvijā aizvadītajā diennaktī Covid-19 infekciju atklāja 3065 cilvēku.
Inficēto vidū vairāk ir vakcinēto pret Covid-19.
Uz slimnīcām aizveda vēl 85, bet izrakstīja 78 cilvēkus. Slimnīcās ārstējas 581 Covid-19 pacients, 83 ir ar smagu slimības gaitu.
14 inficēti cilvēki nomira.
Covid-19 strauji izplatās pasaulē
Covid-19 vīrusa omikrona paveids strauji izplatās visā pasaulē.
Atsevišķās valstīs tāpēc ievieš stingrākus ierobežojumus, bet citās tos atvieglo.
Francijas galvaspilsētā Parīzē uz ielas tagad drīkst atrasties bez maskas.
Francijas tiesa atzina, ka prasība lietot masku, pārkāpj cilvēku brīvību.
Cilvēki par to priecājas.
Kremlis noraida ASV paziņojumu par Krievijas gatavošanos iebrukumam
Krievija noraidīja Amerikas Savienoto Valstu paziņojumus par Krievijas gatavošanos jaunam iebrukumam Ukrainā.
ASV uzskata, ka Krievija gatavojas uzbrukt Ukrainai.
Krievijas Ārlietu ministrija to noliedz un aicina Savienotās Valstis izpildīt Maskavas pieprasītās drošības garantijas.
Krievija pieprasa neuzņemt Ukrainu un Gruziju NATO un samazināt militāro klātbūtni Krievijas robežu tuvumā.
Krievija uzsver, ka ir pret karu un atbalsta diplomātiskus risinājumus.
Kazahstānas prokuratūra: Nekārtībās dzīvību zaudējuši 225 cilvēki
Kazahstānas prokuratūra paziņojusi, ka nemieros dzīvību zaudējuši 225 cilvēki.
Tas ir daudz vairāk nekā ziņoja iepriekš.
Nogalināto vidū 19 policisti un karavīri.
Slimnīcās palīdzība sniegta vairāk nekā 2500 cilvēku, 67 cilvēku stāvoklis joprojām ir smags.
Nemieri sākās 2. janvārī.
Sākumā cilvēki protestēja pret gāzes cenu kāpumu.
Taču vēlāk tie pārauga protesta akcijās pret valdību.
Klusā okeāna salu valstī Tongu - cunami
Klusā okeāna salu valsti Tongu sestdien, 15. janvārī, sasniedza cunami.
Vairākus metrus augstus viļņus izraisīja spēcīgs zemūdens vulkāna izvirdums.
Lielie viļņi sasniedza Tongas piekrasti un appludināja dzīvojamās ēkas.
Par postījumiem un cilvēku upuriem ziņu nav, jo ar salu valsti traucēti sakari.
Pēc vulkāna izvirduma cunami brīdinājums ir izsludināts daudzviet Klusā okeāna reģionā, tostarp Samoa, Fidži, Jaunzēlandē un visā ASV rietumkrastā.

Centrāltirgus sakņu paviljons apmeklētājiem slēgts
Rīgas Centrāltirgus sakņu paviljonu, kuram piektdien, 14. janvārī, vētrā norāva daļu jumta seguma, pagaidām apmeklētājiem neatvērs.
Paviljons būs slēgts arī svētdien, 16. janvārī.
Sestdien, 15. janvārī, jumtu apsekoja būvniecības eksperti.
Glābšanas dienests aicina visus ēku īpašniekus pārliecināties par to drošību, jo jau pirmdien atkal Latvijā gaidāms stiprs vējš.
