Ziņas vieglajā valodā 13.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13.maijā.

 

Ziņas vieglajā valodā 13.maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Aiztur Rīgas tūrisma attīstības biroja vadītāju

Aizturēta “Rīgas tūrisma attīstības biroja” valdes locekle Vita Jermoloviča.
Tas notika Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja kratīšanas laikā.

Birojs kriminālprocesā vērtē šī nodibinājuma amatpersonas.
Lieta saistīta ar naudas izšķērdēšanu, dokumentu viltošanu un krāpšanu.

Valsts kontroles skatījumā Tūrisma birojs nelikumīgi iztērēja aptuveni 20 miljonus eiro.

Liela daļa algu pērn bija aploksnēs

 Latvijā pērn gandrīz katra piektā alga bija aplokšņu.
Tas ir minimāls samazinājums salīdzinājumā ar 2017.gadu.

Turklāt šādu algu problēma joprojām ir būvniecības nozarē, kā arī nekustamo īpašumu un transportlīdzekļu darījumos.

Tādējādi tendence ir gandrīz nemainīga.

Rezultātā Latvija pērn nodokļos neiekasēja vismaz 1 miljardu eiro.

Deglava tiltu varētu atvērt satiksmei 20.maijā  

Deglava tilts vispārējai satiksmei būs pieejams no 20.maija.
Tā prognozē Rīgas pienākumu izpildītājs Oļegs Burovs no „Gods kalpot Rīgai”.

Viņa skatījumā Augusta Deglava pārvadu nostiprinās līdz nākamajai nedēļai.

Nav skaidrības par prezidenta vēlēšanu datumu  

Prezidenta vēlēšanu datums joprojām neskaidrs.
Iepriekš politiķi to plānoja 29.maijā.

Tomēr opozīcijas pārstāvji iesniedza pieprasījumu par balsojumu jūnija sākumā.

Galīgo lēmumu deputātiem jāpieņem jaunnedēļ.

 Ķīna piemēros muitas tarifus ASV precēm

Ķīna piemēros muitas tarifus Savienotajām Valstīm.
Tos noteiks precēm vismaz 53 miljardu eiro vērtībā.

Jaunās izmaiņas būs spēkā no šā gada jūnija.
Šādi Pekina reaģējusi uz Vašingtonas plāniem.

ASV paaugstinās tarifus gandrīz visam Ķīnas importam.
Tādējādi palielinās abu pušu tirdzniecības nesaskaņas.

Tās ietekmēs arī pasaules ekonomiku.

Irāna noliedz kodolarsenāla attīstību

Teherānas lēmums nenozīmē kodolarsenāla attīstību.
Tā paziņoja Irānas Atomenerģijas organizācijā.

Šādi tā reaģēja uz valsts iecerētajām izmaiņām.

Irāna vairs nepildīs daļu no kodolvienošanās nosacījumiem.
Tā iepriekš paziņoja ārlietu ministrs Džavads Zarifs.

Vienošanās ar vairākām valstīm bija spēkā kopš 2015.gada.

Lietuvas prezidenta vēlēšanās vadībā - Ingrīda Šimonīte

Lietuvas prezidenta vēlēšanās vadībā - Ingrīda Šimonīte.
Viņa ir finanšu ministre.

Otrajā vietā ierindojās Gitans Nausēda.
Katrs ieguva aptuveni 31% atbalstu.

Uzvarētāju noteiks izšķirošajā kārtā pēc divām nedēļām.

Porziņģis iekļuvis konfliktā

Kristaps Porziņģis
Kristaps Porziņģis

Kristaps Porziņģis iekļuva vardarbīgā konfliktā.

Video materiālā viņš ir ar pārsistu pieri un saplēstu kreklu.

Par notikušo pie naktskluba Valsts policija veiks resorisku pārbaudi.

Tagad sportista jaunā līguma summa būs atvērts jautājums.
Tā uzskata basketbola eksperts Andrejs Siliņš.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti